Sjölejon och School spirit

Idag var det sista ralliet, och det var ett sick rally. Stämningen, folket och skolandan, det är verkligen annorlunda om man jämför med svenska skolan. Rallyt börjar alltid med nationalsången, star spangled banner. Varje gång hoppas man på att tjejen, ja det är alltid en tjej, klarar tonerna, blir sällan så dock. Förra rallyt var tjejen som sjöng sjuuuukt bra dock, hade gåshud över hela kroppen, idag not so much, men ja, man kan ju inte få allt. Tycker dock att en nationalsång bör vara enklare, jag menar det ska ju vara en sång som alla kan sjunga och vara stolta över att sjunga offentligt. Om ni inte har hört den, kan jag lägga in en länk på när jag sjunger den, och sätter alla toner. KIIIIIIIIIIIIIDD, skulle aldrig sjunga den för någon, alls. Men ja här är en version



Idag hände en sjuk sak. När jag är påväg från 2nd till 4th period kommer någon och bara there's a seal in the garden. WTF var min första tanke. Min andra tanke var detta är ett "senior prank". Varje år gör seniorsen ett prank, har innehållit djur innan så när jag hörde att där var en säl PÅ CAMPUS antog jag att det var någon som placerat den där, men oj så fel jag hade. Det var inte ett prank, i själva verket hade sälen, som visade sig vara ett sjölejon, simmat in från havet till ån som rinner här och sen hamnat i ett vattenrör. Vattenledningen ledde till Redwood, inärheten av ekologiträdgården. Så sant som sagt, djuret hade kravlat sig från vattnet, in till bakre deleln av trädgården och lagt sig och solat på en soptunna... Så kan det gå när inte haspen är på.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fräckt med ett sjölejon på skolgården.

Kram

2010-05-23 @ 15:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0