We are the champions!

Igår var det finalen i NCS (north coast section) i basket och giants KROSSADE det andra laget (vet inte ens vilken skola de var från, haha) Stämmningen var helt sjuk, heeelt sjuk. Det var utsålt och det var verkligen fullt vet inte hur många som får plats men det var sick mycket folk. Matchen började inte så bra för Redwood, det andra laget gjorde 4 poäng direkt så då började alla redwoodfans skrika DEFENSE. asså det är siiiiiiiick, att folk går in för det så mycket.. anyway. De vann matchen och redan innan det var över stod alla redwood fans med armarna om varandra, gungade och sjöng we are the champions. När slutsignalen gick stormade alla planen, sjuk känsla, snacka school spirit asså.

Har filmer som kanske kommer upp eventuellt.

Efter matchen åkte alla till In n' out (OFC, där alla hänger) och hela restaurangen var FULL av rödklädda ungdomar. Man beställer och sen hämtar man sin beställning. När en beställning var klar så killen som jobba där  bara guest # 56 and also, CONGRATULATIONS TO THE REDWOOD GIANTS FOR WINNING  NCS, med fet entusiasm, hela resturangen jublade, awesome. Tycker lite synd om de som fkatiskt kommit dit för att äta och inte för att hitta något att göra haha. Efter ca 15 min blev det dock klart, vi kunde vara hemma hos en kille, restaurangen tömdes på 5 min, när alla redwood fans stack var där basically INGEN kvar. Killen som vi var hos heter Max Petersen, en DANSK. När jag pratade med honom så han bara mjaa vet inte om vi borde snacka, jag menar våra länder är ju rivaler. Förklarade då att jag bor i skåne vilket praktiskt taget är (har tom vatt) en del av danmark och då blev han mer öppen till att prata haha. När basketlaget kom dit skrek alla igen, detta är en fett stor grej här, som ni kanske fattar.

Roligaste grejen som hände igår, sjukt kul hahahaha. Jag var ute på balkongen och pratade med en kille från basketlaget, gratulerade och så. Ni som känner mig vet att jag alltid pillar med saker, så eftersom där fanns en stor tillgång till löv, sysselsatt jag mig med att bryta löv i mindre bitar. Då frågar max hur man säger "wanna take a walk with me" på svenska. Så jag sa det, men nekade erbjudandet. Så han bara kom igen så jag bara okej, om du äter detta lövet. hahahah Det var ett fett tjockt löv, så han tvekade men han gjorde det hahahahahah... så nöjd med den. Gick inte på en promenad heller, men han fick en puss, bara för att vara snäll liksom hahahah.

Idag har varit en underbar dag. Sov hos Natalie, vaknade och sen pratade jag i tele med mina föräldrar. Åt en god frulle, gick ut, spelade lite basket, körde hennes motorsparkcykel och solade. Åkte hem och städade, välbehövligt vill jag lova. Ska strax göra mig redo för kvällen, ska till Maggie med några tjejer =)

LIFE'S GOOOOD

Kommentarer
Postat av: Mamma

Härligt!!! Njuuuut!!!! :-)



Puss och Kram Mamma

2010-03-07 @ 19:17:11
Postat av: spralle

hahahaha asså du är så jävla elak och störd. stackars kille hahaha

2010-03-08 @ 22:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0