Photo

Just nu har vi en gastartist i photo. Han lar oss hur man gor coola grajor, som denna hihihi.



Denna gjorde jag igar during class.

Idag ar det fredag, igen och jag ar saa excited for denna helgen. Det ar en tredagarshelg och jag har inga laxor, solen skiner och livet ar bra. Ikvall har vi ett swim meet mot TL inte valdigt taggad men man far ta det for vad det ar. Imorgon ska jag till SF kanske eller sa ska jag pa lunch med Mary och Phil, som ar julianas van traceys foraldrar, de ar sjukt balla. Sen ska jag till stranden med Nat och Auds for att ta sunset photos, och sen ska vi kanske ha en liten bonfire och gora s'mores. Sondag ska jag pa tvillingarnas birthday party och sen mandag ska jag och Audrey till SF for att shoppa infor HAWAII, yaay. Kommer bli asnice, idag ar det tre veckor tills vi aker! Men nu ser jag fram emot helgen, planerna ar inte riktigt klara och vem vet vad som kommer att handa, mina planer andras sa sjukt mycket nufortiden, so i guess only time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0