mixed feelings

Life works in mysterious ways...

När man frågar folk, bra eller dåliga nyheter först säger många bra först så därför tänker jag ta det i den ordningen.

Vädret har varit sjukt bra och i fredags var jag mega glad. Det var ca 25 grader och strålande sol och jag fick gå till poolen efter skolan för att simma mot Terra Linda. En av mina vänner, Mirisa, var även där tidigt så vi bestämde oss för att hoppa från trampolinen. Jag fråga om hon ville köra samtidigt (från olika trampoliner) men hon sa att det inte skulle funka och tur är det för jag kollade på henne. Hon skulle göra en volt men misslyckades EPICLY. Hon missbedömde avståndet till vattnet och skjöt även ut för långt så hon landade på ryggen PÅ LINAN med väääärldens plask. fy fan, jag garvade i typ 10 min så sjuukt kul hahah.



Jag och becca, en av tjejerna on my swimteam =)

Idag har jag varit på brunch med Mary och Phil vilket var sjukt trevligt, och i övrigt har helgen flutit på ganska så bra måste jag säga. Jag njuter av vädret och livet leker... men inte för alla..

Idag fick jag veta att en tjej från min skola försvann efter en hike i fredags. Folk har letat efter henne sedan dess. typ 10 15 minuter efter jag fick veta detta ringer the assistant principal till Joey för att berätta att man hittat hennes kropp... Hon har antingen hoppat utför en klippa, eller ramlat.. vem vet...  Hon var enligt de jag pratat med den snällaste och gladaste personen och skulle som alla andra ta studenten och förmodligen gå vidare till college, but that's not gonna happen now..

Förra veckan hände något tragiskt också. En kille på MC, marin catholic, var pitcher i baseball och efter han kastat slog motståndaren till bollen och den flög tillbaka mot killen och träffade honom i tinningen, med en hastighet på över 130 miles/hour (en mile är ca 1,6 km...) Han har sedan dess legat i koma och ikväll ska alla till en park utanför sjukhuset för att tända ljus och be för honom...

Kommentarer
Postat av: Natalie

R.I.P. Alicia Lee

2010-03-22 @ 17:45:43
Postat av: sägs

det är ju bara sjukt!!!

2010-03-24 @ 08:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0