Heldag med auds

Måndag var vi som sagt lediga och det var sjukt gött även om jag var tvungen att gå upp 07.40 för att träna. Som tur var sov jag hos Mariah så jag kunde bara gå till träningen i pjamas, nice. Träningen var mellan 8 och 10 enligt schemat men 20 över 10 kollar jag klockan och bara ehh dave skulle vi inte vara klara för 20 min sen, så han bara nej jag förlängde träningen... JAHAPP...

Efter träningen kom Audrey och hämtade mig. Vi åkte hem till henne, åt frukost och sen åkte vi in till SF för lite shopping. Hittade lite grejor på diverse ställen, tex en hatt och en långklänning. Efter ca tre timamr i SF åkte vi ner för Lombard, vilket sägs vara den kurvigaste gatan i världen, jag vet inte bedöm själva, finns nämligen en VIDEO här nedan, kände det var på tiden.



Efter detta åkte vi tillbaka till Marin och var lite turistiga i Sausalito, tog lite bilder, chilla i solen och sen såg vi världens äckligaste grej as we were walking tillbaka till bilen. En kille nyste och solen var bakom honom, det var som en dusch, asså uuuuuusch hahahah. anyway. Vidare till navato och target där vi fynda lite mer och sen efter en lååång lååång dag begav vi oss hemåt.

Snipp snapp snut, så var sagan sluuuut.

Kommentarer
Postat av: sägs

hahha. ååh, man saknar dig verkligen när man tittar på detta klippet!!!

2010-03-24 @ 08:35:11
Postat av: bjär

hahah, jag hade INTE klarat det där lika bra som hon ;)

2010-03-24 @ 09:03:39
Postat av: Felicia

fatta avundsjuk jag blir på bara den lilla videon :(

aja det är bra att du har kul

love

2010-03-24 @ 11:27:35
Postat av: Maria

Sjukt härligt skratt i bakgrunden!

Vill du läsa lite svensk härlig lektyr så gå in på www.malmonation.com och ladda ner senaste numret av Gripen, jag är redaktör, wiho!

Hur är livet i us annars? Passa på och njut för fortare än kvickt är du hemma igen! (Oj vad jag lät som en mormor där...)

2010-03-24 @ 20:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0