Having one of those days

Vill forst och framst saga grattis till alla pa vaffeldagen och litet grattis till bjar, min battre halva som fyller 19 idag, men bara ett litet yttepyttit litet grattis till henne.

Idag har jag haft en dag som varit, let's just say, samre an medel. Vadret is not working for me, det ar soligt men molnigt och blasigt usch och jag maste simma. Ar sjukt lattirriterad och jag har inte atit nagra vafflor an, det ar anda den officiella vaffeldagen, vad hander liksom? Forra aret var denna dagen jattebra. Jag och girlsen overraskade bjar i matsalen med en kladdkaka, sen fick vi en rundtur pa bjartuns gard och eftermiddagen avrundades med nygraddade frasvafflor, mumma. (hahah) Idag nothing. At en macka som inte smakade nagonting, mina klasser var langtrakiga och jag gjorde ingenting. ALLS.

Kanner att jag behover en paus fran allt sa jag funderar pa att ta helgen off och bara chlla, med mig sjalv. Typ Stanga av mobilen, datorn och bara vara med mig sjalv. Ta bad, gora ansiktsmasker, baka, laga mat, kolla filmer och bara va... Vem vet vi far val se hur det blir, lar val sluta med att jag ar lika ansluten till society som alltid och flanger runt som en dare.

Grattis igen gums =)

Kommentarer
Postat av: bjär

tack så mycket älskade michmach! saknar dig :(

2010-03-26 @ 09:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0