Bal, bal, bal. Bla, bla, bla

Det ar en och en halv manad till balen men det ar det ENDA folk pratar om, vem de ska ga med, eller rattare sagt hoppas ska fraga dem, vilken klanning de ska ha och bla bla bla. Folk pratar om det varje vaken minut och det lar val knappast lugna sig nar den narmar sig mer och mer, onskar att det var den 16e maj already. Sjalv har jag inte bestamt mig om jag ska ga eller inte, finns ingen jag vill ga med men vi far val se. Hade kanske varit kul att ga som en grupp, men vi far se hur det blir med det... Har ju balen hemma nasta ar men ja..

Nu ar det bara lite mer an en vecka tills jag och Audrey aker till Hawaii. Vi har hittat en bild som vi kan lana for 70 kr per dag sa det ar nastan gratis, fatta nice. Kommer nog bli ganska dyrt anda med mat och grejor men det kommer att vara saa vart det, assa hawaii 9 dagar med en ex-hawaiian, hur ofta far man en san chans i livet? Maybe once i'd say..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0