Alice in wonderland

I lordags var jag, Hannah och nat och sag alice in wonderland i 3d. Den var sjuuukt cool, just saying. MEN det basta som hande hade ingenting med filmen att gora. Det var during the previews. Tydligen sa kommer det komma en 3d film om ugglor eller nagot sant. I slutet av trailern, typ sista sekunderna, ar dar en fjader som kommer mot en, varade mycket langre i previewn pa bion dock, men anda. Den kommer liksom flygande mot en och blir sedan i fokus. Da, nar allting blev tyst i vantan pa filmen hor man en tjej/kvinna/nagot pa andra sidan av salongen; OHUUUUUUUUUUUU I CAN TUUUUUUUUUUUCH IT. VI brot ihop, precis som alla andra och da kommer hon igen, it wasnt THAT fuuuunny. but it was, believe me.
Nar jag anda snackar om trailers kan jag lika garna lagga upp trailerna for AIW. Den ar vard att se i 3d hade nog aldrig velat se den i 2d...

I fredags var jag hemma hos Lauren for det var Kaelas fodelsedag, forst at vi middag pa the cheesecake factory, hem till lauren, spelade lite rock band och sen satt vi i hennes hot tub i typ 3 timmar eller nagot, var en chill och mycket trevlig kvall. Sa ja, det ar vad jag har sysslat med, kande att det var dags for uppdatering.
Kanske snart dags for uppdatering med bilder med... Vi far se hur det blir med det dock...

Kommentarer
Postat av: Natalie

I personally think my impersonation of the girl in the movies is still the best.

2010-03-17 @ 03:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0