Senior Clearance and Yearbook Signing

Idag var den sista dagen av skola. Vi fick våra papper signerade att vi har fått godkänt i alla klasser denna terminen, att vi möter the requirments och att vi inte har några oinlämnade textböcker eller annat som tillhör skolan, typ som sportsutrustning mm..

Gick för att få min sista signatur och då säger kvinnan, "I can't clear you, cause you still have an Algebra 2 book"
Och jag läser inte ens algebra, det är inte ens en av mina kurser så jag blev vidare skickad till en annan lady, problemet var bara att där var en 40 min lång kö... När jag äntligen kom fram berättade jag hur läget låg till så sa hon samma sak, och at jag skulle gå till läraren för att få dem att skriva på att jag lämnat in boken. Men den läraren jobbar bara deltid så jag berättade det för henne så sa hon
-wait, who's your math teacher?
-eh, Ms. Tassano
-ohhh, i see, then I'll sign it...

Hon är nämligen en väldigt förvirrad dam/tant. Så jag blev cleared och är offically graduating on thursday at 4 p.m, yaaay me!

Under dagen idag var det även yearbook signing. Det var det även igår men ingen berättade det för mig så självklart hade jag inte med min bok... typiskt.
Idag skrev många i min bok och jag skrev i mångas böcker. En tjej dock hände en liten unfortunate event. Hon bad mig att skriva i hennes bok, och självklart gjorde jag det. Började något i stil med "Sophie - Photo this semester was so fun...." mitt när jag håller på att skriva säger hon "why did u write Sophie? My name is Kate". Sooooo awkward, skrev fel namn och det var med typ en vattenfast penna (inte för att man kan blöta en bok med vatten, men ändå) sååå typiskt mig, så sjukt yr och förvirrad, gaaaah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0