It all comes down to this

Alla förberedelser, alla formulär, allt pluggande, alla betyg, alla lektioner, alla vänner, alla luncher, alla allt. It all comes down to this. Imorgon, torsdag, är den stora dagen. Imorgon är det dags för graduation. Imorgon står jag där med de andra 350 studenterna i röda caps and gowns i väntan på frihet. Imorgon är High School finally over. Imorgon beger jag mig, med blandade känslor, för sista gången till Redwood High School för att ta emot ära och beröm. Imorgon, kommer att bli en bra dag.

Nu är det inte långt kvar!


För er som tar studenten hemma; Grattis! Jag önskar jag kunde vara där och gratulera er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG vad sjukt!! tänk att du ska stå där med sån dräkt, eller det är redan över för dig nu tror jag. Du måste berätta ALLT när du kommer hem =)

2010-06-10 @ 12:35:44
Postat av: thea- utbytesstudent i michigan

åå min graduation är på lördag! ser fram emot det! :) vi e typ 400 seniors i min klass. so sweeet

2010-06-11 @ 02:22:12
URL: http://livetsomthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0