GRATTIS MALIN <3

Hela min torsdag och halva fredagen spenderades i arsbokens tecken. Vi hade worknight och pa fredagen var det block schedule, vilket betyder 95 min i varje klass. Sen har jag ingen 7th sa da satt och och sami kvar for vi vantade pa mariah, sa da blev det ytterliggare 95 min. Inte for att det var valdigt effektivt arbete... men anda! Det som var synd med detta var att vi hade en deadline nu på tisdag och jag var inte klar med mitt spread. Hade jag varit klar skulle jag åkt till Tahoe. Min familj åkte upp på torsdagkväll och jag blev kvarlämnad här hemma, fast i marin...
Efter skolan gick vi hem till Mariah, sen akte vi till novato for att hamta Julia innan vi akte och shoppade. Kopte lite diverse grejor. Av en slump traffade vi aven Andrew, Miguel &co dar. Hangde med den sen akte de hem, det var liksom det vi gjorde, på en fredag. Varför gjorde vi inget mer? Jo just det, det finns inget att göra. När vi var där på köpcentret fick jag sån sjuk hemlängtan, bara sådär.

På lördagen bakade jag och Mariah en chokladtårta, åkte och hämtade Petter sen körde vi runder. Mariah släppte av oss här och sen gjorde vi typ ingenting mer, chilla typ...

Det var min helg i stort hittills men vi är lediga imorgon så det är gött. Ikväll ska jag hem till Sami på middag och sen ska vi kanske in till SF, vi får se hur det blir med det. Vädret suuuger just nu. Det är grått och regningt, sjukt deprimerande. Känns som om jag hade velat ha detta vädret hade jag lika gärna kunnat stanna i Sverige, fast det hade vatt sjukt kallt iofs... anyway.

Chattade med Dalling idag på fejjan, har gjort ett nytt konto IGEN, så vi får väl se om jag kan få behålla detta.. Dalling berättade att han har en NV2 klass detta året, vilket innebär att jag kanske kommer att få honom, HOPPAS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0