Girls just want to have fun

Igar var jag forst med Sami, Monet Mariah och Ashley. Vi fargade Ashleys och Monets har! Sen kom och Laura for vi skulle till basketmatchen. Men nar vi kom dit sa kostade det typ mer an vi trodde och de motte ett kasst lag sa vi pallade inte betala. sa vi akte och at istallet. Sen akte vi tillbaka och satt och snackade med eric ett tag, sen ville han ocksa ata sa da akte vi med honom till In n' out.  Dit kom aven Audrey och Natalie. Sa jag och sami foljde med dem istallet nar monet och laura skulle hem. vi akte till en bensinmack for jag rakade namna att jag aldrig hade atit vissa typiska amerikanska saker, sa det gjorde. Satt och at skumma saker och lyssnade pa regnet och bara flabba. Hade sjukt kul, verkligen!

Just nu sitter jag hemma hos Sami och vi ska ga pa bio senare idag, vi ska se the blind side efter mycket om och men. Just nu gar filmen girls just wanna have fun, vilket delvis ar varfor jag valde det som rubrik. Kanns anda som att det ar en film man maste ha sett iaf en gang i sitt liv.

That's what I've been up to, om ni undra. hihih
UPDATE: daaamn, vilken dum film. herregud assa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0