ESFJ & sol food

Extraversion
Sinnesförnimmelse
Kansla
Bedömning

Det ar min personlighet enligt ett test som vi gjorde idag pa independent living. Den klassen ar typ bara reflekterande over hur man ar som person, vilka stadier vi gar igenom och vilka varderingar man har, hittills iaf. Åt puerto rican food på lunchen, sjuuuuukt gott asså. ma gad. typ en av de godaste luncherna här hittills. Drack även kokos-soda, gott men fanns ett fel... Kolla bilden så fattar ni.

Nu sitter jag i Photo, gör ingenting, hade velat jobba med PS men kan inte for alla som tar photo är på datorerna så jag sitter på en mac, vilket innebär att jag inte kan spara mitt arbete, det suger. Anyway, får fråga Lauren om jag kan gå till hennes rum och jobba där, sa kanske jag får något litet gjort.. Eller så kanske jag ska leka med min kamera lite hihi.

Random bilder tagna med min kamera !



woooooaaah, det finns två av mig! (tre enligt fejjan)

 

Såhär har vädret varit nu i några dagar, sjukt deprimerande...





Finn ett fel... total carb 36g varav socker 40g.. hm?




Celia idag på Indep. Living. Fotade med blixt av misstag vilket var inte jätteuppskattat så blev bara en bild..



sötaste ever elelr vad?



en till, eller ja, finns sju till med denna. Vår grannes hund hade fått valpar och idag fick vi se dem. gölligt värre


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad kul att få se lite bilder!

Det är synd om mig! Har inte varit helt frisk de senaste dagarna. Hoppas att det går över i helgen...

Håller med Bjär. Här är grått, tråkigt och kallt och alla finns kvar när du kommer hem.

Och som mormor skrv efter regn kommer sol.



Älskar dig!

Mamma

2010-01-22 @ 19:10:44
Postat av: caroline

Bilden på dig var fräsig, du är duktig girl och jag saknar dig <3

2010-01-23 @ 14:25:42
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0