I <3 skolan

Var sjukt duktig idag, lagade mat till mig själv. Chiliomelett med örtmarinerad kyckling och cesarsallad! For att fa mig att lata annu battre kan jag beratta att jag var ute och gick, forst 20 min med hunden sen ytterliggare en mile senare pa kvallen!

Nu sitter jag i skolan och shit vilket gott schema jag kommer ha.
1st period - Sci-fi. BADA Mariah och Sami ar i den!
2nd period - Computer Graphics, bara photoshop typ och Lisa ar i den.
3rd period - Economics, med en av de basta lararna pa skolan, + Sami och Casey ar i den!
4th period - Independent Living, flum klass, idag skrev vi ett brev till oss sjalva i framtiden och funderade over vilken som ar den ideala aldern. Vad vi kom fram till var 7-8 eller 23-25.. Vad tycker ni? Jag sa 23. + Lexi, Celia och MASSA andra ar i den!
5th period - Yearbook, samma som forra terminen, med sami ocksa, TRE med henne!!!
6th period - TA for Photo. Ska hjalpa de som tar photo 1, sa kommer aven fa tid att ta photon sjalv, KUL.
...och sen var skoldagen slut haha, mitt schema ar ett skamt!

Forresten har alla varit asglada att se mig idag, har fatt svara pa samma fragor tusen ganger men jag hanger inte lapp for det. Ratt kul, nar man forst kom hit var det, vad har hant med ditt ben, var ar du fran, nar jag kom hem fick jag massa fragor om har och nu far jag massa fragor om hur lovet var.... trottsamt, men kul!

Satt forresten och pratade med Petter igar, det var nice. Han skickade aven en lank pa en hogskoleutbildning, civilingenjor i kemisk biologi. Vet att typ i hostas nar vi laste rna och sant, tyckte jag det var sjukt intressant sa det kanns som att det kanske skulle kunna vara nagot for mig, eventuellt haha. Nej, men fran att inte ha nagon aning till att kanna att jag kanske eventuellt mojligtvis vara intresserad av en utbildning ar ett STORT framsteg! Go michi, eller ja mer petter eftersom det var han som lanka...

Nu ska jag ner till min counselor och lamna in min lapp om att vara TA for photo, fast forst maste Joey skriva pa da han ar min "pappa" och han har klass sa vi far val se nar det blir..

pis

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hiii

Låter som ett riktigt kul schema, mycket foto och photoshop... Maten Du gjorde lät inte helt fel heller. Kanske Du kan laga i "Independent Living" och så en kanelbulle till efterrätt :D .

Har det bra och hälsa alla..!!!

Kramar

/Pappa

2010-01-12 @ 08:49:19
Postat av: mormor

Låter intressant med högskoleutbildninen som Petter tipsade om.Du har alla möjligheter.

2010-01-12 @ 09:36:48
Postat av: bjär

allvaaaar? exakt den utbildningen har jag också kollat på massor av gånger och varit jättesugen på att läsa ;)

2010-01-12 @ 19:08:20
Postat av: Mamma

Vilken härlig termin du kommer att få! Kul att så många av dina kompisar går på de lektioner som du har.

NJUT!!!

Förstår att det kändes gött att hitta något som du kan tycka verkar kul att läsa senare.



Tänker på Dig! Hur har det gått för T o B med husen?



Kramar Mamma

2010-01-12 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0