can you name the 50 states?

I for one cannot. Vi har haft vikarie i yearbook nu några dagar och det innebär i stort sett att alla spelar spel, men många spel är blockerade... Idag körde jag om man kunde skriva 1-100 under en minut, vilket jag kunde och om jag kunde alla staterna, vilket jag är totalt inkapabel på(?)

Blev för övrigt klar med inklistringen av mig själv i PS, så imorgon during coumputer graphics laddar jag nog upp den, lär inte ha något annat att göra. Det jag ska göra nu är en poster. Inga instruktioner, ingenting.. Några idéer på vad jag ska göra för poster? Inte? Inte jag heller...
Laddar faktiskt ner PS just nu, en trial version, waah. Jag gillar leka med PS, kanske borde bli en professionell ps-lekare? haha.

Har ar min version av new moon. Ser anda lite verkligt ut, eller?




För övrigt så är jag allergisk/överkänslig mot tvättmedel. Och hur vet jag detta? Jo det var så att min familj köpte nytt tvättmedel nyss och jag gjorde min tvätt som vanligt. Men det var inte lite tvätt, det var i princip ALLA KLÄDER JAG ÄGER... Tog på en tröja, hade den typ en timme, sen hade jag utslag över hela mig, underbart. Det är bara att göra om allt igen, jippi.

Idag i Indep. Living hade vi också en vikarie. Han var typ ung och trodde han var cool, störig. Man bara, bara för att du är nästan lika gammal som oss betyder inte det att vi gillar dig. Dagens uppdrag var att skriva i detalj hur ens nästa 5 år ser ut, för det vet jag ju exakt. Har hur många gånger som helst haft just denna diskussionen med typ bjär och sagge. Och svaret är att jag inte vet, alls. Och då självklart, kollar han på mig och säger vad skrev du. Ni vet sånt när man undviker att få lärares uppmärksamhet... Det funkar inte för mig, så där satt jag och stamma som en kyckling.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det verkar ej så ansträngande i skolan!! Rätt?

Synd om dej med tvättmedelsreaktionen. Hoppas allt är bra nu.

Kram

2010-02-02 @ 14:59:44
Postat av: bjär

snyggt gjort med bilden! men du, in sweden säger vi inte "gjorde min tvätt", bara så du vet ;)

2010-02-03 @ 08:10:26
Postat av: Mamma

Vad bra bilden blev med dig inklippt!

Kram

2010-02-03 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0