blogga ar mitt liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiv

njaaa, inte dirr men jag har faktiskt uppdaterat mycket pa senaste, ar jag inte duktig? Jo det ar jag, creds till mig!

Vissa saker slutar aldrig att förvåna mig här i detta landet... Igår i yearbook skulle vi berätta för Mrs. Schrick att hon vann teacher superlatives för evilest glare (elakaste blick) och most likely not let students go to the bathroom. Hon var tvungen att välja för man får bara vinna en, så efter mycket om och men säger hon om jag väljer the bathroom one, will there be leagal repercussions? (basically meaning om hon kunde bli stämd eller inte) Man bara eeeeeh? asså detta är liksom en kul grej för the yearbook based on vad eleverna tycker, inget som stämmer eller så. men sen så är hon väldigt uptight about stuff...

Igår när jag var på väg hem från simnignen på bussen ser jag en skylt som sa attention passengers. Jag bara nu vad, nej nu ska de tydligen dra ner på kollektivtrafiken pga budgetkrisen, undra hur de ska lyckas med det med tanke på att kollektivtrafiken här redan är nonexisting.

På tal om skyltar och grejor, när jag var i utah såg jag en mugg med texten
-Confidence is the feeling you have before you fully understand the situation..
Tänkvärt..

Nu ska jag gå, vi ska åka till Auburn... pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0