A vacation to sunny shores is soon in store for you

Detta var min fortune i min fortuecookie som jag fick idag nar jag kaka kina idag... Jag ar inte den som brukar tro pa sant, MEN denna ar pa vag att sla in. Efter middagen far jag ett sms fran Audrey, saying att hon har bokat biljetterna, var undrar ni da? Jo det ska jag fa be och tala om for er, det ar namligen sa att jag och Audrey during spring break tar vart pick och pack och flyger vasterut, narmare bestamt till HAWAII!!!!!! AMAGAAAAAD, jag ar saaa excited och langtar sjuuukt mycket. Kan ni fatta, jag ska till hawaii!

Jag har aven mycket annat pa gang. Idag ar det tisdag och jag har i nagra dagar bott hos min van Natalie, hon ar asgrym och vi bara snackar, om typ allt. Hon ar precis som er girls, ni kommer att alska henne nar ni traffar henne. Hon kommer namligen, forhoppningsvis, att halsa pa lilla Sverige i sommar. Hoppas att det kommer handa med for hon ar verkligen en av de basta jag traffat har! Har borjat ett nytt schema nu. No more double blocks men jag ar glad for det, jag har ett asgott schema och livet leker. Mitt kreditkort som jag tappade for nagra veckor sen har kommit ocksa, tankte ni ville veta det m'a'ms and p'a'ps.

Simningen gar bra med, kopte en ny baddrakt, sa det ar exciting men idag SPOREGNADE det. Det var sa regnigt och blott och kallt sa fort man kom ovanfor vattenytan. Tycker mer synd om folket som var tvungna att spela fotboll, eller friidrottarna jag menar vi simmare blir ju blota oavsett om det regnar eller ej.. Nu ar jag helt slut, kanner mig som en overkokt nudel, men jag ar glad for det och det borde ni med vara. Njut av livet, I know I do

Bara en grej till, denna reklamen, saaa sot och sa rolig haha!




Kommentarer
Postat av: mormor

hej Micha!

Nice to hear from you! Spännande med Hwaii. När blir det? Have fun! Be a good girl!

Love you <3

2010-02-24 @ 09:28:28
Postat av: bjär

ååh, vad glad jag blev nuuu, fan vad coolt med hawaii! ska bli kul att träffa henne, hoppas hon kommer hit :)



PUSSIS <3

2010-02-24 @ 09:51:21
Postat av: sägs

jag har hört skvallret om Hawaii innan, så jag är inte förvånad, men jag är sjuuuuuukligt avundsjuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!! så du vet liksom...

2010-02-24 @ 11:29:41
Postat av: Hedwig Lindegren

Hejsan, jag ar ocksa utbytesstudent. Kan du snalla lanka till min blogg? Jag lankar till din.

2010-02-24 @ 18:21:45
URL: http://hedwigiusa.blogg.se/
Postat av: spralle

Du åker till hawaii och jag till helsingborg typ, men det är ju nästa samma sak :)

2010-02-25 @ 15:19:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0