(They) Stand by me

No matter who you are, no matter where are you going in life, you're going to need someone to stand by you.

Vill bara tacka mina föräldrar för allt de gör för mig. Fixar med försäkringsbolag, sjukgymnaster och läkare när jag skadar mig. När jag inte är skadad kör de mig överallt (pga gamla skador), hjälper de mig med allt från problem med vänner till att systemåterställa min dator, de ställer alltid upp. Alla simtävlingar, dans och andra aktiviteter jag sysslat med under årens lopp, har de alltid funnits där vid min sida. De är de bästa föräldrarna någon någonsin skulle kunna önska sig och utan dem hade det här året aldrig varit möjligt. Tack för att ni givit mig den här chansen, för det är jag evigt tacksam.

Jag älskar er

<3 

Kommentarer
Postat av: PappaP

Ler

Kramar!!!

2010-04-03 @ 17:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0