Maunawili Hike

Vill forst och framst be om ursakt for mitt inlagg igar/imorse (vet inte vilket av det det ar for er) for det blandade spraket. Kandes inte riktigt som att jag blandade valdigt mycket mellan spraken men antar att jag gjorde det. Laste igenom inlagget nyss och herregud som jag blandar. Valkommen till min varld ar det enda jag har att saga, san kaos ar det i mitt huvud hela tiden, varje dag.

Idag vaknade vi valdigt sent, eller ja Audrey gjorde. Jag vaknade vid 9 och sen vid halv 12 vackte jag Audrey for jag var sjukt uttrakad och ville itne slosa bort hela dagen. Vi at frukost pa balkongen och bestamde oss for att ga pa en hike. Hade vita tennisskor, inte min basta ide maste jag erkanna. Efter att bara ha gatt ca 5 min insag jag att det inte skulle funka for det var lera ooooverallt sa jag gick resten barfota. Kande mig som en med naturen, hur lokigt det an later. Vi gick vilse, eller rattare sagt vi gick i en cirkel men sen, efter mycket om och men kom vi fram till vattenfallet. Var ganska redo att aka hem efter det men det funkar inte riktigt sa, man maste namligen ga hela vagen TILLBAKA.. Hikade i totalt 4,5 timmar, var riktigt skont faktiskt, men efterat var vi sjuukt hungriga sa vi akte direkt tillbaka. At kinesisk mat pa en fransk restaurang, konstigt? japps. At en typ choklad rispudding med tapioca ris(?) till efterratt, sjuuukt god. Tapioca ar samma sak som finns i bubbel te, men dessa var mycket mindre, for er som undra..

Inte ett enda ord pa engelska, be proud (haha)


Kommentarer
Postat av: Pappap

Fiiiiint skrivet.. såg bilder av Lanikai Beach.. grymt fint ... Ha det så varmt :D

Kramar från oss!!

2010-04-12 @ 17:38:54
Postat av: bjär

bugar, bockar och tackar dig för dina val av ord! (ganska kul att du ändå var tvungen att avsluta med be proud, haha ! )



FÖRRESTEN jag såg en tjej igår som var aslik dig, och för en sekund glömde jag att du var på andra sidan jorden så jag blev jätteglad. fast sen kom verkligheten ikapp och jag blev mindre glad...



hawaii låter nice!

2010-04-13 @ 10:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0