Design

Som ni kanske lagt markt till har jag gjort en ny header pa min blogg. Har faktiskt en annan version med battre kontrast och ljus men hade itne tid att ladda upp den och pa datorn som jag skrev pa sag det bra ut sa ja. Jag haller aven pa att gora en annan version, men spralle jag har ingen bild pa dig och mig, sa skicka en!!!! Ska for ovrigt andra designen i ovrigt med men det far bli efter spring break.

Ar sjuukt stressad nu. Trodde att jag skulle ha tid att skriva min upsats during TA idag men nej, det ar oppethus ikvall sa vi var tvugna att hjalpa till, det ar ju darfor vi ar har, synd bara att jag inte tog det i mina berakningar. Och varfor kan jag inte skriva ikvall da? Jooo, det ar namligen sa att jag maste packa infor hawaii och jag har en simtavling och sen vid 8 maste ju skjutsa eli sa da ska hon kora mig till audreys hus, for imorgon at 7 am aker vi till hawaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, kommer att bli sa jaaaavla kul, pa ren franska. 

Nu ska jag sluta klaga pa allt jag behover gora och faktiskt ta tag i det. Klockan ar halv tva, simtavlingen borjar typ 3, en och en halvtimme fokuserad skrvning borde racka... Forhoppningsvis, for annars ar jag semi-kord...

Kommentarer
Postat av: SpongeBobSquarePanties

Bra jobbat svampen! Lite lätt avundsjuk

2010-04-09 @ 07:40:21
URL: http://engblom.wordpress.com
Postat av: Caroline

Åh bilden var nice! :D

Ha det nu grymt bra i Hawaii!!!

love<3

2010-04-09 @ 11:40:04
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: sägs

fy fan!!! jag läser ditt blogginlägg nu och ser på klockan att den är 7 am hos dig. Du lyfter alltså nu, NU åker du till hawaii och här sitter jag i lilla ängelholm, på södra ödemarken och hänger på facebook, livet är bra orättvist...jag är obesrkivligt avundsjuk

2010-04-09 @ 16:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0