Words of Wisdom

Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.

Tyckte det var lite tankvärt, det stod på ett av Joey's födelsedagskort. Vi firade honom, mig och hans mamma ikväll hemma hos Joe's föräldrar vilket även är där jag officiellt sett bor, Muir Beach. Var något kladd med skolan så jag bor där, men jag bor inte där på riktigt, jag bor faktiskt här haha. Min födelsedag var i söndags, Susy's (joe's mamma) i måndags och Joe's idag. Mycket på en gång! Det är även Soph&Grace's half birthday today, yaay! När jag ändå håller på att berätta om födelsedagar vill jag även nämna att det imorgon (er tid) är det min underbara Omas (farmors) 80onde födelsedag. Gefeliciteerd met je verjaardag oma!

Idag kom även mitt paket från min familj YAAY. Så nu har jag 6 marabou 200gram. Zooklubbor, djungelvrål, gott och blandat mm. Är så glad! tack tack tack. (har dock en fråga mamma, var de tre små paketen till ruby eller bara det som satt fast i kuvertet?)

I övrigt så har jag inte gjort så mycket idag, trodde att jag var redo för testet i Government men kände inte bra. Övningstestet som vi gjorde var lätt och så, detta var svårt. Övningstestet var väldigt rakt på sak så då trodde jag provet skulle bli liknande men icke. Alla frågor var intvistade, wrapped up, i svåra obegripliga termer och uttryck! Men vi får väl se hur det gick. Efter Provet bestämde jag mig för att åka hem. Jag insåg att jag kommer inte bli bättre om jag inte tar det lugnt så jag åkte hem. Planerar även att stanna hemma imrogon då jag fortfarande mår dåligt. Det suger dock med tanke på allt jag kommer vara tvugen att ta igen men så är det...

När jag kom hem loggade jag snabbt in på fejjan och såg att bjär var inne på chatten, hade ett litet moment med henne. Mitt på dagen, mitt i veckan, på facebook-chatten. Who would've predicted that? Not me, that's for sure

Vi har även en ny assignment i photo, om ljus så om ni har några förslag är det bara att langa. Här är förövrigt de två bilderna som jag fick positivkritik för i klassen!



Alla hade typ fotat blommor, orginellt I knooow! Min hade iaf vattendroppar? (a)




Inte säker på att det var just denna, men liknande... Me likey


Kommentarer
Postat av: bjär

hihi moment <3 shit vad fina bilder

2009-09-24 @ 09:35:31
Postat av: Mamma

Vad roligt att presenten kom fram... Bara presenten som satt fast i kuvertet är till Ruby, de andra är till DIG!

Du får krya på dig gumman och var rädd om dig!

Sitter och skriver på lunchrasten. Om en timme drygt ska jag ta tåget med pappa och Felicia för att sen flyga vidare till Holland. Pappa är inte helt bra, men tillräckligt för att följa med!

Hälsa familjen! Det lät mysigt med födelsedagsfirande x 3.



Älskar dig!



Kramar Mamma

2009-09-24 @ 12:16:44
Postat av: Mamma

Tankvärda ord!



Kram igen

2009-09-24 @ 12:18:41
Postat av: Åsa Hellgren

Krya på dig! Grymt läckra bilder du tagit.

Kramar från Åsa

2009-09-24 @ 20:18:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0