Senior Portraits

Idag fick jag hem mina bilder så nu ska jag välja en bild som ska in i yearbooken. Känns konstigt att välja bland 7 bilder som är identiska. Att välja en när jag ser nästan exakt likadan (och lika snygg HAHA kidd) känns muppigt. 
För att ni ska kunna hjälpa mig välja lägger jag upp bilden på alla bilder. De två inrektanglade (? haha) är de jag väljer mellan... På de på andra raden har fotografen misslyckats, som ni ser har jag ringat in tabben så därför är de inte aktuella.
 

(Klicka på bilden så blir den större) Såg nu att när man öppnar den är det askass kvalle, nästan inte lönt att kolla för allt är pixligt.

 Jag är löjlig jag vet, men känns inte som jag har någgot bättre att lägga upp haha! Så hjälp mig bestämma haha.
(mamma och pappa vill ni att jag beställer något foto får ni maila om det annars kommer jag itne göra det, hade kanske varit kul att ha sånna plånboks?)

Igår tog vi även klassbilden. Fast här är det inte klasser som hemma. Med klassbild menas alla som graduate '10 och på min skola innebär det ca 500 pers. 500 pers som på en gång skulle radas upp och ta bilder, utan att sträcka upp armar och så. Det gick sådär.

Annars har det varit en vanlig dag. På yearbook skulle vi designa the cover. Vet förresten inte om jag berättat för er om incidenten med förra årets cover, think not. Lauren art-lärare som hon är ville få in mer konst i the cover och hade därför låtit folk rita och så. En kille vid namn Will och några andra fick i uppdrag att rita the cover. Hon gav dem presentkort och gjorde allt för att det skulle bli så bra och konstnärligt som möjligt. Wills blev det de valde och det var på väg till tryckning. En halvtimme innan de trycktes har Will ett confession to make. Han pratar med Lauren och berättar vad han gjort. Det är inget som syns tydligt eller så men om man kollar på baksidan och håller yearbooken upp-och-ner i en spegel ser man en text som lyder "Redwood sucks balls". Han är jättenöjd skryter med detta, men ångrar sig också att han inte kom på något bättre att skriva. Lauren visste inte vad hon skulle göra, var hennes första år som yearbook-lärare, men nu är hon ok med det. Så nu är förra årets bok känd som the book that sucks balls. Kanske inte så kul för alla som la ner mycket tid på att skapa den.

Hade en intressant konversation med en freshman i vattenpololaget idag.. hon får vara O och den andra tjejen får vara E

O: Jag vill kunna prata Sverige
E: Det heter svenska! Sverige är ett land!
M: hehe
O: ohh har du med dig någon swiss chocolate?
M: Nej, swiss choklad är från Schweiz. 
E: Sverige och Schweiz är inte samma land men det är så förvirrande med alla länder som börjar på S i Europa..
M: Som vilka?
E: Sverige, Schweiz, Skottland
M: Tänk era stater då, hur många finns det inte som börjar med tex m eller A!
E: Alabama, Arizona, Alaska....
O: ANTARKTIS

That's it for today folks!


Kommentarer
Postat av: mormor

fotona jättefina. 3:an från vä eller varför inte 2:an?

MIchelle, O och E har svårt med länderna i Europa. Jag har svårt med USA s stater o var de ligger. Kul att de är intresserade och frågar!

Have fun!!!

2009-09-16 @ 08:53:43
Postat av: Nicole

Tycker du ska välja den andra inringade, fast du är ju skit söt på alla bilderna så spelar väl egentligen inte så jätte stor roll :)

2009-09-16 @ 08:59:56
Postat av: jonna

bild 3 snygging!

2009-09-16 @ 11:44:07
URL: http://jonnacronberg.blogg.se/
Postat av: Felicia

jag tycker kortet längst till höger på övreraden är bäst :D

2009-09-16 @ 15:15:52
Postat av: Anneli

Hm, jag röstar för nummer 77 (den näst längst till vänster på övre raden). Kanske inte hjälper alls då du redan valt bort den...

2009-09-16 @ 15:37:42
URL: http://anneli1983.blogspot.com/
Postat av: Pappa

Heeejjj

Nu ska vi snurra till det ordentligt!!!

Bild 2 eller 4 från vänster på översta raden ja.

Problemet blir ju att ju fler Du frågar ju fler åsikter får du och.. då blir der inte lättare haha.

Och mamma tycker 3:an från vänste är bra.

Så.... it´s all upp to You dear.

Kramar

/Pappa :))

2009-09-16 @ 22:36:53
Postat av: Sprääll

Jag röstar på den näst längst till vänster ! :)

2009-09-16 @ 22:44:49
Postat av: sprall

eller den längt till höger......

2009-09-16 @ 22:45:28
Postat av: bjär

bjär röstar för den längst upp till höger!!!

2009-09-17 @ 21:10:31
Postat av: caroline

jag tycker den rakt framifrån :) typ nummer 3. Men du är snygg på alla, trots tabben så det spelar ingen roll, haha jag känner att jag var till mycket hjälp där ;)

2009-09-22 @ 11:54:35
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0