mycket mer mm... i livet

mmm.. marabou. Alla har vi sett reklamen. Jag har nu ett lager marabou. Min kara moster och hennes familj skickade igar tidningar och tva 200 grams marabou. Idag nar tjejerna kom hem fran fotbollen sa de aah har ar ett paket till dig. Tankte ohh kul mina foraldrar har skickat ett paket, men icke, det var fran mina underbara vanner. En fin berlock till mitt armband och ett marabou daim. Sa nu har jag ett lager, 600 gram marabou YUUM. tack tack tack for allt, ni ar underbara.

idag har jag varit med Sami. Vi borjade med att ga pa bio, sag "All About Steve". Den var hella random och akward, men delar av den var rolig och en sak var sjukt laskig. Blev sa radd att jag borjade skrika pa svenska. Jag bara waaaah fyyyy faaaaan. Sami bara WHAT did u just say. And I was like, fy fan vad radd jag blev. Sami fattade fortfarande inte, sen kom jag pa att hon inte pratar svenska (Y). Efter filmen akte vi hem till henne chilla och sen kom Lisa och hamta oss. Korde till In n out, och sen vidare till Safeway och collin's hus. Chillade dar sen blev jag trott och ville hem. Ar saaa excited att prata med alla pa skype imorogon (hoppas verkligen att we're still on!!!!! spralle maila mig if we're not.)
I'm off to bed, big day tomorrow, ONE SEVEN och ett ar till 18!!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa Hellgren

Ett stort grattis på födelsedagen! Hoppas att den blir minnesvärd och trevlig. Om inte annat så kan du ju njuta av lite Mmmm Marabou choklad. Tänker på dig. Stor kram från Åsa, Mats, Jesper och Hampus

2009-09-20 @ 11:10:47
Postat av: jonna

Grattis Michelle!! Hoppas du får en bra dag <3

2009-09-20 @ 14:27:08
URL: http://jonnacronberg.blogg.se/
Postat av: mormor

kul med paket, kan jag förstå! vi har inte skickat något. Du fick ju pengar då du åkte.

Har undrat vad chilla står för??? Jag begriper ju inte alla uttryck. Hoppas det blir en minnesrik födelsedag! Jättegulligt av dina svenska kompisar att skicka present!!!

2009-09-20 @ 17:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0