Ja må jag leva!

Idag är det min 17:de födelsedag. 17 år sen jag föddes, ett år till 18 ! Dagen kommer spenderas i SF, hur många firar sin 17:e födelsedag där? inte många (svenskar som jag känner iaf..). Så till dagen i ära vill jag sjunga en liten sång för mig själv så det tänker jag göra

Ja, må jag leva!
ja, må jag leva!
ja, må jag leva uti hundrade år!
javisst ska jag leva!
javisst ska jag leva!
javisst ska jag leva uti hundrade år!
och när jag har levat!
och när jag har levat!
och när jag har levat uti hundrade år!
ja, då ska jag leva!
ja, då ska jag leva!
ja, då ska jag leva uti hundrade år!

GRATTIS MICHELLE, HOPPAS ATT DU FÅR EN UNDERBAR DAG
- åhh tack så mycket jag är såå smickrad 

Kommentarer
Postat av: mormor

Ja må du leva uti hundrade år!!!!! Roligt inlägg!!!! Ha det bra !!We love you Mormor och morfar

2009-09-20 @ 21:24:28
Postat av: maisie

du är allt för söt michelle!!

GRATTIS SOM FAN :D

2009-09-21 @ 00:09:38
URL: http://meifengla.blogg.se/
Postat av: Matilda

Grattis! :) Hoppas du hade en bra dag i SF.

2009-09-21 @ 00:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0