GO RDEWOOD, Epic Fail

EPIC FAIL. Idag efter skolan hängde jag (hahaha hängde, anyway moving on) med Lexi och Jamie. Imorogn har skolan en fotboll (soccccccer) match och vi ska visa vår enorma school spirit. Lexi och Jamie hade börjat börja tröjor igår med några av killarnas namn på.. Känner ingen så tyckte det var löjligt så vi skrev GO REDWOOD på min, trodde vi. När vi kollar på den ser vi dock att Lexi stavat fel. till red. Att stava till red gör man typ på dagis, men på min tröja står det alltså RDEWOOD. För att folk inte ska tro att jag är ett freak som inte kan stava till red (jag som ska ha tröjan ju) så sprayade vi över det, looks HELLA cool. Sen skulle vi skriva kick ass, eller beat them eller liknande på ryggen. Då får jag total black out och fraser som krossa dem raderas tillfälligt ur min hjärna, det ända jag kunde komma på, på svenska, var kissa på dem, HAHA. så nu står det det på min rygg. Spelar inte så stor roll med tanke på att ingen kommer fattar ändån, så ja.
Har egentligen vattenpolo imorogn men med tanke på min kära fader som påpekat att det med tanke på allt kanske inte är så bra så ska jag inte träna imorogn. Hör av dig om det om du har snackat med lasse, please?
För övrigt så har det varit en ok dag, träffade rektorn i korridoren som fråga hur allt gick. Jag förklarade artigt att jag gillade Redwood men att government var svårt. Då sa hon att vi kunde göra det till en credit/no credit klass vilket innebär att man antingen blir godkänd eller inte. Det tyckte jag lät bra med tanke på att jag saknar alla grunder. Sånt som de tar för givet har jag ingen aning om.

Imorogn ska jag som sagt på fotbollsmatchen och sen ska jag hem till Mariah på middag och chill! yay. Lördag ska jag antagligen in till SF på en megakonsert och sen på kvällen kanske middag med Joey's bror, beror på hur länge jag stannar i SF. Söndag, No plans men vi får väl se. Imroogn kommer jag inte hem förrän sent så vi får se hur det blir med uppdatering. Har faktiskt uppdaterat två gånger idag (duktigt) trots att mina läsarsiffror är sämre än typ någonsin, de senaste dagarna har det varit under hälften? what's up with that lix? Vill också passa på att säga att det är jättekul att läsa era kommentarer så tveka inte att lämna något litet, det är det som gör det värt att skriva... Så lämna en kommentar eller om ni har någon fråga eller så..

Wow, blev visst längre inlägg än jag trodde det skulle bli...

Vill bara lägga till en liten rad till, tillägnad till min fantastiska vän Malin Eriksson. Jag kommer tänka på dig hela dagen, du ska veta att du alltid finns med mig och att jag älskar dig.

Kommentarer
Postat av: mormor

Det där med credit/no credit klass fattar jag inte. Jag gissar det innebär att du får godkänt bara du närvarar på lektionerna. Right?

Kul med kontakten med Mariha! Vilka ska på megakonserten i SF? Har du träffar Joey´s bror tidigare? Har han familj?

2009-09-11 @ 09:14:47
Postat av: Maria

Kissa på dem, hahhaahhahahahahahha!

2009-09-11 @ 11:13:14
Postat av: kings

mihi jag lovar att alltid vara en trogen läsare ;)miss you

2009-09-11 @ 11:42:55
Postat av: Pappa

Skickat mail

/Kram

2009-09-11 @ 13:42:31
Postat av: Margareta

Hej! Det är tredje gången jag är inne på din blogg. Gick runt o tittade lite för jag har en släkting som också är utbytesstudent det här året. Var kul att läsa det du skriver, säkert jättejobbigt m alla kulturkrockar!! Men oh, vad ni säkert kommer att lära er det här året! Häng i! / Mvh M

2009-09-11 @ 14:11:22
Postat av: Mamma

Det är så roligt att läsa vad du upplever.

Ha det så roligt med Mariah och i SF. Var rädd om dig!



Kramar Mamma

2009-09-11 @ 17:16:40
Postat av: Pappa

Idol 2009

Kolla denna tjejen... sååååå bra!!!!!

/Pappa



http://www.youtube.com/watch?v=YYxOge9keA4

2009-09-11 @ 19:43:47
Postat av: Louise

Vad bra det känns att någon känner som jag!



Ja det skulle vara jättetrevligt att prata på msn! Skriver min hotmail där uppe!

Förresten du bor i San Rafael va? Jag bor i Napa och jag tror det ligger rätt nära varandra för det står San Rafael på skyltarna här i staden! ;)

2009-09-12 @ 08:48:13
URL: http://luiced.blogg.se/
Postat av: malin

åhh, du är så underbar gums, saknar saknar saknar dig <3

2009-09-12 @ 10:44:27
URL: http://ommalineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0