Sleeping beauty

Jag tankte lagga upp bilder idag men jag ar hos Lexi sa jag gor det imorogn.
Idag har varit en awesome dag. Jag var sa orolig att jag skulle langta hem idag, och visst har jag tankt pa er och pa forra arets fodelsedag, men samtidigt har jag njutit av dagen. Pratade med spralle, det var jattegott, Jag saknar dig sa mycket lovie! Fick en fin sang av Janne haha. Sen pratade jag med min underbara familj!  Speaking of which, min "moster" Gretchen kom och hamtade mig efter allt skypande och med i bilen var ocksa Mike med nu en manad gamla Ruby. Vi akte till en street fare i SF gick och kollade pa smycken. Gick till det basta hamburgarstallet ever. Pommesen var de basta, eeeever. De var lagom friterade, krispiga men anda potatisiga innuti haha. Sen akte vi till Twin peaks, mega turistspot! Darifran kunde man se hela SF. Pa vagen till SF var det klart, INGEN DIMMA. Sag hela bron!!! Nar vi kom till Twin Peaks hade dimman borjat rulla in och nar vi korde hem var bron heeelt i dimma. Var sa konstgt, det var soligt i SF, MEGA dimmigt pa bron och soligt i Marin... Ska visa bilder pa det. kommer imrogon. Nar jag kom hem ringde Lexi och Jamie och fragade om jag ville hanga med dem ikvall. Ju tyckte det var en bra ide sa jag gjorde det. Imorgon ska jag till SF och SHOPPA med de tyska utbytesstudenterna sa det ska bli nice. Maste kopa nagot fancy att ha pa mig. I min government klass ska vi vara hogsta domstolen och har man pa sig jeans kort klanning eller shorts far man IG pa den delen av kursen! Nu ska jag ga, Jamie ligger har pa soffan och sover vill stora henne mer haha.
Tack alla for era gratulationer, blev glad hihi

Kommentarer
Postat av: mormor

ser fram emot bilderna som du lovar.

2009-09-22 @ 15:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0