Back to school Rally

Idag var det club day # 2 och även Back to school Rally. Vi har inte Rallyn i Sverige, inte vad jag vet iaf. Ett rally är när folk samlas, inför exempelvis en match eller som nu för att skolan har startat. Man visar sin school spirit på olika sätt cheerleadersen gör en "dans" och såvidare. Idag var som sagt back to school. Cheerledernas cheer var grymt, eller när de slängde med människor. Skolan har även en dramaklass med dans, så de dansade för oss. Detta är varför ajg brötlårbenet, för att inet behöva skämma ut mig med en lame ass koregrafi, mina elever var bättre på vårshowen! Anyway, Senior athletes, dvs alla seniors som är med i ett skollag exempelvis cross country eller soccer, hade en tävling typ irländsk julafton och sånt. Tänkte lägga in en liten film från rallyt när dibbley presenterar de olika klasserna, jag är Sen10r (Senior '10). Låter inte så mycket men stämmningen var faktiskt sjuk. Verkligen kul att ha upplevt. Bara för att det var rallydag idag hade typ alla på sig skolans färger. På rikgit så hade 75% av alla elever och lärare på sig rött vitt och svart och jag var givetvis en av dem! Köpte en rödtröja med R (för Redwood) för 3 dollar igår, tyckte det var värt det. Tycker det är coolt att folk faktiskt går in för det, hade rektorn på rönne sagt till alla att klä sig i blått (har rönne ens några färger???) hur många hade gjort det? max 10.
Annars idag är det work-night med yearbook så lauren hämtar mig om ca en halvtimme. Det blir nog kul, får träffa Sami och det är alltid trevligt yaay.

En sak som jag tycker var lite rolig är vägskyltarna för farthinder. Här är ett exempel. Har även fått veta att de blir stulna titt som tätt, wonder why?

 

Sist men inte minst, här är filmen från rallyt. Tänk er detta fast att vara omgiven av det, jag fick gåshud!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter kul att vara med på club day... kan du inte köpa en tröja till mig med och skicka den... då kan jag hänga på i hejandet hehe.

Vi kan kanske skypa på söndagkväll - ska spela golf imornn med gubbarna o sen äta M.M.

Kramar och hälsa alla!!!!

/Pappa

2009-09-18 @ 17:36:49
Postat av: Felicia

jag fick gåshus av att kolla på filmen :)

2009-09-18 @ 17:57:27
Postat av: mormor

I USA vet de att skapa VI-känsla!!

keep smiling! I love you

2009-09-18 @ 20:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0