1.36 pm och skanetrafiken

Har bara ca 3 minuter pa mig att skriva detta for sen slutar skolan. Har ar det saaa udda tider, skolan slutar 1.36 p.m. idag? 1.36 VARFOR. VARFOR INTE 1.35 eller 1.40? UDDAAA en annan sak som ar udda ar att pa min engelska klass idag var vi klara 10 min innan lektionen slutade, sa fick vi sta i klassrummet och vanta pa att klockan skulle ringa ut. 
Har skriver man heller inte datum pa samma satt som vi, vilket ar forvirrande. man skriver dagens datum som 9/10/09 istallet for 10/09/09. WERID

Vill ocksa bara saga att jag saknar skanetrafiken. Kollektivtrafiken ar sa kass har, fick vanta i typ 50 minuter pa bussen igar, nu ringer klockan maste ga, skriver mer sen (kanske)

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur man skriver datum i USA visste du vä? Remember 9/11/01 flygplanensom krachade World Trade Center!

2009-09-11 @ 09:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0