Needle and.... HAY!!! .... a thread?!

Har precis kommit hem från Amelias hus. Amelia är en tjej som jag bara träffar när jag är med Monet. Vi var typ 10 pers, including monet och sami och vi spelade en amerikansk version av "Med andra ord". Precis som med den svenska versionen blev alla helt tävlingsinriktade och det slutade med att alla satt och skrek, I had a blast! På vägen hem fick vi också oss ett skrik. Först flyger en ren över vägen precis framför bilen, hyfsat läskigt. Sen typ 3 minuter senare är där en tvättbjörn mitt på vägen, som försöker ta hand om sin döda tvättbjörnskompis. Han kollade upp, rakt in i våra ögon och alla insåg att vi kommer köra över den så alla började skrika och sen disskutedrade vi resten av vägen om vi faktiskt dödade den eller inte. Har jag förresten berättat att jag skulle lära juliana säga tvättbjörn, hon sa fel och sa svettbjörn istället, antar att säga tvätt är svårt, det var kul iaf. 

Igår var jag med Mariah hela kvällen och sov även där. Känns jätteskönt att mina värdföräldrar är så lugna och litar på mig. Jag ringer bara säger vad jag gör, vem jag är med och vilka mina planer är. Lisa, den tyska utbytesstudenten får inte göra någonting! Hennes värdmamma bestämmer allt! Hon skulle till en kompis som bor upp i berget (inte öde utan ett faktiskt bostadsområde) men det fick hon inte för det var "dark and windy"... Jag hade fått panik. 

Tänkte göra en lista på folket jag umgås med men jag vet inte vad ni vill veta, så skriv det. Jag orkar inte tänka nu för jag är trött och ska sova. Har ett sjukt stort arbete som jag ska göra imorogn så måste vara pigg för det! 
godnatt/godmorgon för er 

over n' out

Kommentarer
Postat av: Emma Hiltunen

haha lite coooolt ;) hoppas att du har det bra och mår skitbra :D

2009-10-11 @ 12:42:24
URL: http://emmmmmis.blogg.se/
Postat av: mormor

Bra att dina värdföräldrar insett att de kan lita på dej! Ett förtroende som är viktigt att hålla. Jag gissar att du berättar en hel del för dem om dina kompisar och vad ni gör ock liknande. Även viktigt att de fått träffa dem. Have fun! Take care!

2009-10-11 @ 13:14:40
Postat av: Pappa

Hejjj

En ren... in California.. Hmmm, rymd från ett Zoo??

Synd om tvättbjörnarna..

Har en bra dag idag, även om Du måste läsa en del, så är det ibland

Kramar om Dig!!!!

PappaPe

2009-10-11 @ 19:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0