Jag saknar dig, Felicia!

Att min syster tror att jag inte saknar henne är inte okej. SJÄLVKLART saknar jag dig! Du är min enda syster och även om irriterar mig ibland så älskar jag dig. Fram tills jag åkte hade jag itne varit borta från dig längre än 3 veckor, nu har jag inte sett dig på snart 3 MÅNADER.... Du är underbar, glöm aldrig det! "mindre än tre"

På tal om syskon så har jag ju syskon nu med, två tvillingsystrar och en bror. Och booooy var det dramatik här ikväll. Sophia skulle ta hand om kycklingarna och hönorna ikväll så hon går ut för att göra det. Fem sekunder senare hör man ett skrik och hon kommer tillbaka storgråtande. Hon berättar att en höna, Dolly var död. Joe går ut och kollar och mycket riktigt, må Dolly vila i frid. Efter det storgråter tjejerna i ungefär en timme, de begraver Dolly och dekorerar hennes grav, sorgligt men sant.

På tal om sorgliga saker, (detta är inte alls som döden men ändå) jag har ett sjuuukt stort government arbete som ska vara inne nästa vecka, ångest? JA. Government är lätt min svåraste klass, folket här klagar för att de tycker det är svårt och inte fattar, jag har inte ens grunderna (yay).. Vi har även ett annat pågående projekt i Government men det kommer bli svårt för mig att göra så jag gick och pratade med DeNardo och förklarade detta. Jag erbjöd att jag kudne göra en presentation om Sveriges regering och han blev jätteglad, tyckte det var en jättebra idé, så det känns gött. Den ska vara ca 7 min lång , så blir inte direkt något kompilcerat, me like, me like.

Nu ska jag starta med government arbetet det ska vara minst 6 sidor långt. Så nu ska jag sätta mig in i fallet Cox Broadcasting v. Cohn. Wish me luck..


Kommentarer
Postat av: Pappa

I wish You luck..... :))

Spännande med government!!

Synd om hönan. Ha det gott!!

Kramar

/Pappa

2009-10-06 @ 21:34:32
Postat av: Mamma

Ja, du...

Deltog du i begravningen? För dina "systrar" var det säkert stor sorg när hönan hade vandrat vidare.



Kämpa på med Government. Har du sökt på nätet som jag föreslog för att få bättre förståelse för hur kongressen och senaten fungerar?

Lycka till med arbetena.



Imorgon ska jag ha föreläsning igen! Känns som om jag inte gör något annat för tillfället än föreläser och har utbildningar. Kul, men det kräver förberedelse och ger en anspänning fram tills att det är gjort.



Ska nu gå och lägga mig! Sov gott!



Kram Mamma

2009-10-06 @ 22:06:46
Postat av: Mamma

Jag gick in på eniro och sökte på fallet Cox Broadcasting v. Cohn. Tragiskt fall, men lärorikt att få ett verkligt fall att jobba med så man kan se vad som står i de olika amendments och se hur de olika domstolarna tolkat lagen.



Kram igen Mamma

2009-10-06 @ 22:15:19
Postat av: Anonym

Tack nu vet jag ;) hihi jag saknar dig " mindre än tre" men vet du? Jag åkte longboard idag och jag är bäst

2009-10-07 @ 18:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0