Imunsystem status: crashing

Det är ett tag sen jag skrev nu och hade velat kunna säga att jag är ledsen för det, men det är jag egentligen inte så det hade varit att ljuga. Jag har i en veckas tid tänkt, jag skriver imorogn men det har inte blivit av. Sen dess har ett antal saker hänt, worknight med yearbook, where the wild things are på bio, överaskningsfest för Monet, pumpkin carving med Christina och x antal nya assigments i govt, blir så trött asså. 

Dessutom har jag blivit sjuk igen, precis när jag började känna mig som en människa igen. Antar att det är alla nya bakterier och sånt men it's getting OLD. Sen att man känner ångest för att ta en dags ledigt gör inte saken bättre. I can barely stay on top of it when I'm acctually there, not being there, det går bara inte. Missar man en dag är allting som man missade due den dagen man kommer tillbaka och det sjuka är att man ju har läxor i allt, varje dag! ++++++ allt som man gör på lektionerna, jag pallar inte. Hade såå behövt höstlov just nu. Detta resulterar därför i att folk går till skolan när de är sjuka för de inte vill behöva ta igen = de smittar andra, typ svenskar med dåligt imunsystem, yay. Det slutar med att fler blir sjuka och istället för att ta en dags ledigt sjuknar de in och de är borta i en hel vecka. Hade pressen inte varit så stor hade folk kanske tagit den där dagen ledigt och inte smittat folk... Så frågan är nu ska jag ta imorgon off eller ska jag smitta andra? Idag har jag sovit så mycket, vaknade för sent, sov during 6th, när jag kom hem från skolan vid 4 somnade jag, vaknade vid 9 åt och nu sitter jag här, tycker synd om mig själv för att jag måste göra mina läxor...

Listan på folk jag umgås med kommer, inte idag dock. Men jag slänger in två bilder från i söndags samt en liten video från igår...



Min pumpa, ser ni de tre fladdermössen? haha (ändå rätt stolt, har typ aldrig gjort pumpafigurer innan)




Sausalito at night




Joey, i ett mer eller mindre lyckat försök att prata svenska :)

Kommentarer
Postat av: Birgitta

Jättefin pumpalykta! Kul video med Joey !

2009-10-28 @ 09:32:50
Postat av: bjär

krya på dig my love!

2009-10-28 @ 18:48:08
Postat av: jonna

Hoppas du har det bra och allt de där :) Här hemma är allt som vanligt så du missar inget.. Glöm inte att njuta av varje dag till max! <3

2009-10-29 @ 00:49:06
URL: http://jonnacronberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inponerad över Dina pumpkin skills, bilderna är fina och Joey är kul på videon.

Krya på Dig



Kramar

/Pappa

2009-10-30 @ 07:04:10
Postat av: emma

Hejhej! Hur trivs du i Usa? Vart i CA är du? :)

2009-11-01 @ 02:04:34
URL: http://emmajb.blogg.se/
Postat av: Petter

HAHAHAHA det där är fanimej det BÄSTA youtube klippet någonsin :D

2009-11-09 @ 07:40:51
URL: http://engblom.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0