water, water, water

Helgerna här är inte alls som hemma och jag saknar dem! Trots detta har det varit en hyfsad helg, sååå lugn bara... Igår kom Celia hit, vi hyrde en konstig film och käkade poppe. Ju hade gjort våfflor till frulle och sen skulle vi gå en runda med geten.. Tjejerna band fast geten vid vattenslangen, i en stolpe som slangen är fast i. Problemet var bara att Magic (geten) inte alls hade lust att vara där så hon drar, och drar av hela stolpen. Det sprutar vatten överrallt och det bara stiger och stiger, får lite panne men frågar en förbigående granne om hjälp och hon lyckas stänga av vattnet. Problemet är bara att efter vår promenix skulle jag duscha, men nu hade vi inget vatten, snopet. Monet kom och hämtade oss, vi åkte hem till Mariah där jag fick duscha, sjukt nice. 
Åkte till Marin Headlands, en utsiktsplats, hade picknick med munkar (sånna man äter, inte thailändska budister). Sen tyckte vi att vi var värda lite manikyr så åkte till American nails, ganska opassande namn då ALLA som jobba där, typ 20 pers, var asiater...
Kom hem för ett tag sen, var på Tracey's 40års fest, det var trevligt, gillar hennes mamma Mary sjukt mycket! Hon är lovely!

Bilder från helgen och folket jag umgås med finns som sagt på fb, lägger länken här under. (lista kanske kommer, tveksamt dock haha) 
http://www.facebook.com/album.php?aid=117127&id=603072680&l=e33a197df1

Vill även ta tillfället i akt och önska min mormor GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! Hoppas att din dag blir bra! <3


Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej... För att vara en lugn helg har du gjort ganska mycket... :))

Om Du är vaken kan vi väl Skypa en lite stund vid 10-tiden (Din tid)

Kramar

PappaPe

2009-11-08 @ 11:21:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0