This is it

Ikvall var jag och sag filmen om Michael Jackson. A-MAAAA-ZING. Att han vid den aldern, med alla droger kan sjunga och dansa pa det viset... Och forrutom det var han saa trevlig mot alla dar, typ en gitarrist tjej, han bara "it's your time to shine" sa lat henne spela ett solo, utan nagon musik alls i bakgrunden. Under hela filmen tankte jag bara omg shit vilken show detta hade blivit, och det ar saa synd att ingen fick se den, alls. Men jag antar ocksa att den har filmen visar mer an vad vi nagonsin hade fatt se annars sa det ar jag tacksam for, har ni inte sett den an, se den!
Var aven och fixade mitt schema idag, infor nasta termin. Just nu ser det ut sahar
2nd period - Computer Graphics (typ photoshop och sant)
3rd period - Econ
4th period - Independent living (typ hemkunskap utan matlagning)
5th period - yearbook
6th period - TA (teacher's assistant)
7th period - American Lit.
Vi far se hur det slutar men det ar iaf preliminart, hade velat ta keramik eller photo 2 men vet inte om det gar sa vi far se helt enkelt

Kommentarer
Postat av: malin

Han är auper-amazing. Underbart att se, Såg den i helgen. OCH tack för "krya på dig":et Det hjälpe, Mycket bättre nu! <3

2009-11-05 @ 21:23:16
URL: http://ommalineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0