Jul? no effin' way

Allt jag hor och ser fran er darhemma far det att verka som att jul is comming up men assa det kanns verkligen inte som det. Har ar det fortfarande 20 grader och sol varje dag. Folk gar i shorts och linne, eller klanning. Och det ar mindre an en manad till julafton! Det kanns sjukt konstigt och aven da (even though hahahahah shit, TROTS ATT) det ar gott att det ar sa varmt och sa, har jag inte fatt nagon julkansla, alls! Folk har inte borjat satta upp sina juldekorationer men det kommer val nu after thanksgiving.

Pa tal om thanksgiving, jag trodde det var fett overskattat men icke. En holdiay dar mat och tacksamhet star i fokus, me LIKE. Maten var sjukt god och man ville bara ata mer och mer inte som hemma dar alla hogtider har samma ackliga inlagda sill. What's up med inlagd sill lix? usch. Min favorit var turkey och stuffing. Jag tanker infora det i Sverige nasta ar, bara sa ni vet. At aven en sjukt god jello grej hos Mariah igar som de har pa thanksgiving, ska gora den med, 4sho!

Nu sitter jag har, hos Mariah, vi var hos en kille pa hemma"fest" igar. FY fan vad tradigt det var jag ville typ bara hem och sova. Jag var sa sjukt uttrakad, och the center of attention var ett pingisbord dar folk spelade olpingins, hur javla kul kan det vara liksom? Det var inte sa javla kul. 4 pers spela sen stod det typ 10 pers runt om och bara kolla. livat... inte dirr sa efter att ha varit dar en jattekort stund bad jag mariah att vi skulle aka hem. So we did och at chokladtarta med glass. 

Ikvall hoppas jag att jag inte kommer vara lika uttrakad. En tjej pa min skola ska ha ett Dance Party. Hon har hyrt en lokal och det ar tema what the fuck are you wearing sa ja vi far se hur det blir med den biten men ja. Det ar mer lovande, for dar kommer iaf vara MUSIK! framsteg.

Langtade hem sa sjukt mycket igar assa ni fattar inte, torts att det var fiolk runt mig har jag aldrig kant mig sa ensam, upplevelsen med fransken och banken var nastan battre an detta.... okej inte riktigt, men de var lika illa. 4 real... Sa det ar kanske tur att det ar mindre an 3 veckor kvar nu, assa shit. 20 dagar, INSAAAAAANE !

Kommentarer
Postat av: bjär

temat på festen låter ju ungefär som "oj, jag kom visst fel", så du kan ju alltid vara galen kemist haha ;)

2009-11-29 @ 11:29:24
Postat av: Pappa

Hahaha kul inlägg. Tycker du verkligen att vi äter samma högtidsmat. Jul, påsk och midsommar.... Du börja låta som en viss holländare här i närheten (Moi ?? hehe).

Vi ser fram emot att Du fixar en Turkey!!!! Kanske redan till Jul??

Ser fram emot den 19:e. Ma Cherie (litet franskt inslag till med tanke på fransken och....)



/PappaP

: ))

2009-11-29 @ 13:06:42
Postat av: Anonym

Ska du åka hem? har inte följt din blogg, men hamnade här och den är bra :) men som sagt ska du avbryta ditt utbytesår?

2009-11-30 @ 13:12:46
Postat av: Michelle

Svar till anonym: Ja jag ska aka hem. Nej jag ska inte avbryta mitt ar, Brot mitt ben i somras, har blivit komplikationer sa behover opereras och usa-s sjukvardssytem ar meckigt! sa maste aka hem.

2009-12-11 @ 23:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0