I'm on the good stuff

Nej, I'm not doing drugs, jag förstorar foton. Idag i foto skulle vi förstora våra första foton. Förra veckan tog vi vår första filmrulle och framkallade dem, idag använde vi the enlargers, och for att folk inte ska ta ens forstorare(?) sager man I'm on... jag var on the good stuff, min van var on "a boat", funny.

Jag borjade skriva detta inlagget for typ fem dagar sen men blev aldrig att jag skrev klart sa jag gor det nu.
Jag sitter hemma hos Mariah och vi har precis kollat film och atit glass, schweet.

Veckan har varit bra, var lediga onsdag sa vi hade sleepover hemma hos Celia pa tisdagen och akte till SF dagen darpa.
I torsdags kom en forsaljare hem till oss och sa att han "would love to give me a call". Det erbjudandet varade dock endast i en min innan han fick veta hur gammal jag faktiskt var, da tog han tillbaka erbjudandet ganska omgaende.
I fredags akte min vardfamilj till sitt stalle i Auburn men med tanke pa att de inte kommer hem forran mandagkvall sa valde jag att stanna hemma. Sa fredagen spenderades hos Celia klagandes pa hur trakigt Marin ar pa helgerna.
Pa lordagen chillade jag mest, kokade knack och sen kom Sami, Lisa och Kirby och hamtade mig och vi kollade bio, the box, inte en film i min smak.. Efter det akte vi till in n' out forsokte hitta nagot att gora, hittade inget sa akte till RYAN HULEGAARD och chillade. Hamtade Monet, akte till the headlands och tog nattbilder. Tillbaka till mitt hus, chillade sen sov sami hos mig.
Idag spenderade jag typ 4 timmar pa skype, awesome. Langtar saa mycket tills jag far traffa min familj och vanner igen !!! och nu ar jag som sagt hos Mariah

Jag vet att ni var saaaaaa intresserade av min helg haha sa jag hoppas fan ta mej att ni ar nojda nu. (hahaha)
just det, glomde saga att RYAN HULEGAARD ar bara en grej vi skamtade om, for han laser min blogg. Eller jag han gillar att kolla pa bilderna, sa om jag helt random lagger in hans namn kommer han bli fett forvirrad och nyfiken, kul va?.............

En sak till, jag berattade ju om Lisas konstiga vardfamilj. Hon berattade for dem att hon planerade att byta vardfamilj, da blev de assura och sa, packa dina vaskor och nar vi kommer hem imorgon vid 1 vill vi inte se nagot spar av dig... SCHYSST, slanga ut en vilsen utbytesstudent, giving her mindre an 24 timmar att hitta nagonstans att bo... fy fan vad jag tyckte synd om henne. Nu bor hon hos en tillfallig vardfamilj men efter imorogn maste hon flytta igen, och det kommer inte bli till Mariah, hennes mamma sa nej. Stackars, stackars Lisa, jag hoppas att det loser sig snart !


Kommentarer
Postat av: mormor

Det där har jag hört förr , att värdfam. blir assura och slänger ut vederbörande. Du har det bra du!!

2009-11-16 @ 09:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0