Halloween

Skrev precis ett långt inlägg och när jag tryckte på publisera försvann allt.... palla

Så därför får ni nöja er med dessa bilderna



Det är inte bara i min familj alla går in för det, mor och far-föräldrar, grannar ALLA var utklädda.




Jo, jämför dessa dekorationerna med Sveriges....





Cool sak, typ lös och grejor. Kopplad till en mic vilket ungarna inte fatta så de trodde att mannen i glaskulan hade svar på alla deras frågor. (Jag fattade såklart direkt hur det gick till...... direkt.....)



Lite suddig men måste bara förklara detta huset, sjukt coolt. Hade ett spöke i linbana som kom flygande när man stod vid dörren. Vid dörren var även ett skelett gömt som helt plötsligt började skaka.. Sophia blev jätterädd och dum kände jag mig för jag hade precis sagt "I've got ur back"... (Det hade jag ju, men hur skulle jag kunna veta att det skulle komma någonting FRAMFÖR henne... haha)

Efter detta skulle jag ut med mina vänner men jag har vatt sjuk hela veckan så bestämde mig för att vila. Får ta igen det någon annan gång =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Fräcka dekorationer!! Var du utklädd??

Kramar

/Pappa

2009-11-02 @ 08:13:36
Postat av: bjär

men michelle vad var DU utklädd till då??

2009-11-02 @ 09:44:14
Postat av: maisie

"I've got ur back"... (Det hade jag ju, men hur skulle jag kunna veta att det skulle komma någonting FRAMFÖR henne... haha)



hahahaha satt precis och asgarvade åt det, det var rätt kul :D

2009-11-03 @ 18:43:36
URL: http://meifengla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0