What to do in Orebro? Jag har tappat min hogersko.

Ett citat fran lille saggelitzor som far en att tanka tillbaka pa what used to be.

Idag ar det den forsta december. Den forsta december och det ar en pagaende nedrakning, 17 dagar till Sverige, 23 till julafton, 31 till det nya aret, 190 till graduation. Jag sitter har i mitt rum, som fortfarande inte kanns som mitt rum och har inget att gora. Jag har last alla bloggar, jag har gjort mina laxor, kollat alla tv-serier, I'm DONE. Hade feteinlamning idag i Oral Rhetoric, hade en heldag government vi lekte regering och diskuterade lagforslag and what not. It's done. Allt som ar kvar nu ar en redovisning om Sveriges statsskick och finals men det ar inte forran senare sa vad ska man gora? Jag har ingen aning och det hemska ar att klockan ar 8 och jag VET att om tre timmar kommer jag fortfarande att vara vaken... Varfor har jag ingen sjalv diciplin?

Oma en opa, ik wil jullie danken for het drop je me hebben gestuurd. Ik weet niet of dit goed is, maar ik wilde toch proberen om jullie in nederlands te schrijven =)

och pappa.. mobba mig inte om det ar fel, hahah

Kommentarer
Postat av: Pappa

no mobbing no... Du skrev det bra!!

Förslag... läs en bra bok :))

Kramar!!!

/P

2009-12-02 @ 10:01:51
Postat av: sägs

what to do in örebro? jag har iaf kvar men vänstersko, höger tappa jag i ett grävlingbo!

2009-12-06 @ 02:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0