Pausunderhållning

Idag I Oral Rhetoric hände två bra saker.
1. Vår finalexam kommer inte längre vara en 200 poäng in class essay, det kommer istället vara 20 poäng skriftliga svar på frågor, 30 poäng muntligt om oral rhetoric.

2. Vi hade debatter idag. Ett av lagen ville ha två minuters time out så det fick dem. Någon ville då ha pausunderhållning, och patches, en helt flippad kille stälde som vanligt upp. Han gick upp med en fet P&J sandwich.
- idag ska jag visa er hur man äter en macka.
Mr Franklin avbröt, 
- patches, du har bara en minut.
- Okej, då ska jag visa er hur man äter en halv macka
- Och hur hade du tänkt göra det, säger Mr Franklin. 
Samtidigt som han säger det springer han fram till patches, rycker mackan ur hans hans som en 5åring och proppar in den i munnen hela mackan!!! Det är svårt att förklara hur roligt det var, jag har inte flabbat så mycket sen jag kom hit. Att en lärare gör så, det var typ som när Dalling skrek efter Hampe. Ler bara jag tänker på det, önskar jag hade filmat det så jag kunde visa er!

Nu är det inte långt kvar och det märks. I alla mina klasser har vi börjat förbereda för finals, och jag är klar. Jag är klar med alla asignments för denna terminen och det är sjuuukt gött. Jag kommer bli godkänd i allt och nästa termin väntar ett underbart schema, för att vara här anyway, inte så sjukt gött om man jämför med er hemma. Nästa termin får jag även börja röra mig mer hoppas jag. Det finns en basic balettklass på College of Marin som Mariah och Monet ska ta, jag vet inte om jag ska göra det eller simma. Är sjukt sugen på båda. Fördelen med simning är att det är sjukt bra träning men man måste vara fully commited och jag vet inte om jag vill det... Baletten är två gånger i veckan, 3 timmar åt gången och det räknas som en lektion i skolan, inte för att jag behöver det men ändå... Usch vad svårt, så synd att man inte kan göra båda... Vad ska jag välja, hjälp?

På tal om att tiden går, denna helgen är min sista helg här, hur sjukt är inte det? Det är nu lite mer än en vecka tills jag åker hem och mamma, JAG HAR REDAN BÖRJAT PACKA!!!! Hard to believe isn't it, jag som gör allt i sista sekunden! I helgen ska jag på en födelsedagsfest och sen på lördag åker jag med familjen till Auburn och bara chillar. Kommer bli supermysigt!

Här är förresten bilden på min underbara prinsessa Hannah!


Kommentarer
Postat av: donna

är schemat i usa jobbiga? eller du förstår vad ja menar :p eler är det jobbigare i sverige?

2009-12-11 @ 15:42:03
Postat av: Anonym

Svar: ja donna, schemana ar jobbigare har. Man har minst 6 lektioner varje dag med 5 min mellan. Lunchen ar 35 min!

2009-12-11 @ 23:03:45
Postat av: Anna är i USA 09/10

ska du åka hem hem, alltså till Sverige?

2009-12-18 @ 02:39:25
URL: http://annizhiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0