Fred mannet

Ojojoj mycket som hander, dalig uppdatering. For er som inte vet det sa har jag blivit kar, tva ganger denna helgen. I fredags var det friendship club (klubben dar man hjalper utvecklingsstorda) som vanligt och en av tjejerna, Hannah, var absolutely adorable! Hon satte sig bredvid mig, tog min hand och la sitt huvud pa min axel. Finns bilder sa kanske slanger upp en. Hon ar saa sot, att tillagga ar ocksa att hon aldrig gor sa, mot nagon!

I sondags var det dags igen. Jag var pa en svensk julmarknad som var galet stor. Var voluntar dar, hjaplte till med det som behovdes. Borjade prata engelska med en gast for jag skulle forklara nagot om kosystemet. Han borjar le och sen svarar han mig pa SKANSKA, waaaah. Har inte hort skanska pa sa lange. San fin underbar skanska, fick mig att kanna mig som hemma. Pa den har Julmarknaden traffade jag aven en annan tjej. Hon bor i Terra Linda, nara mig, och hon snacka svenska somewhat. Hon ar simmare och har funderat pa att vara utbytesstudent i Sverige. Hon ar svensk medborgare och allt sa hon behover typ bara fixa familj och skola, as nice. anyway. Overhorde en konversation dar en tjej sa att hon var utvytesstudent sa jag gick dit och bara hej. horde du var utbytesstudent, sa hon bara japp... Sen jag bara jag med.. Hon bara okej... vad kul? typ hahahah sa typiskt mig, hon var inte speciellt intresserad av det tror jag hahaha.

Snackade med RYAN HULEGAARD pa fejjan och sen skulle han ga eller nagot sa han bara peace. sa jag bara peace dude. Sen insag jag hur lokigt det blir om man oversatter det. haha satt och flabba for mig sjalv efter det.
Igar bakade jag aven pepparkakor med barnen, och for en gangs skull sa blev kakorna lika goda som degen, de godaste hemmagjorda pepparkakor jag atit tror jag! najs..

Nu ar det inte langt kvar pa denna terminen, det ar bara denna veckan och sen ar det finals. Har 90% eller hogre i mina klasser och finals ar mellan 20-25 % sa jag gjorde lite utakningar. OCH jag kom fram till att jag kan inte fa samre an C i mina klasser, aven om jag helt struntar i finals, hur nice ar inte det? hahah san nord. Anyway nu ska jag aterga till min lektion, TA sjuukt jobbigt.

10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

Kommentarer
Postat av: bjär

hoppas VERKLIGEN att du lägger av med svengelskan när du kommer hem ;) "överhörde" var ganska dålig översättning tyckte jag.......



10101010101010101010101010 PUSS



PS. vill gärna ha din gamla mobil

2009-12-09 @ 22:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0