Tidig hemgang, pa en fredag!

Hej igen, tva inlagg pa en dag, hur duktig ar inte jag? (mest till dig spralle) 
Jag ar fortfarande ganska jetlaged, kanns som jag varit uppe en hel natt, och enligt er tid har jag det, men har ar natten ung men jag ska snart sova. Sova tidigt, PA EN FREDAG. 

Anyway, ikvall har jag traffat Lexi och hennes van Kyle. Lexi kom och hamtade mig sen kollade vi en film och sa inte jattemycket sa jag trodde att det skule bli sant stelt som med Maria men icke. Efter filmen borjade vi prata och det tog lix aldrig slut, jag berattade saker om Sverige och sa. Sen kom Kyle, tror hon ar typ som mig. Snackar sjukt mycket, ar outgoing, och allmant NICE. (kanns som nice borjar bli mitt ord?) Anyway, vi la puzzel, 750 bitars men gav upp ganska snabbt och akte och kopte sushi istallet, det var yummi som Juliana would say. Efter det skulle Lexi kolla en sak pa sitt jobb sa v korde dit och Kyle och jag var kvar  sjalva i bilen. Det var g'o'tt och jag berattade mer om Sverige och typ saker som att jag inte atit P&J (peanutbutter&jelly sandwich) hon tyckte det var saaa konstigt sa hon sa det till Lexi och de bestamde sig for att de ska gora en sanna till mig typ imorogn, och mac&cheese, men vi far se hur det blir med det... 

Nu ska jag sova, it has been a looong day 


Kommentarer
Postat av: Louise

haha det var för jag var så excited när jag skrev det haha :p du är framme nu va? :)

2009-08-15 @ 07:53:43
URL: http://utbytesstudent.se/louise
Postat av: bjär

låter hur bra som helst! fortsätt skriva. lämnar västra ljungby om tre timmar, och när jag kommer hem ska jag fixa skype så vi kan prata! pusspuss <3

2009-08-15 @ 09:24:59
Postat av: Åsa Hellgren

Hej!

Märker att det har hänt mycket för dig på kort tid och att du kanske känner dig lite förvirrad. Skulle vilja prata svenska, men det kan du bara göra med hunden typ. Jag vill att du skall veta att moster hemma i Sverige har dig i mina tankar och kan känna igen din beskrivning på hur det kändes då jag själv var utbytesstudent för x antal år sedan. Du skall bara veta att allting kommer att bli bättre med tiden. Snart kommer du inte känna av behovet av att prata svenska, utan engelskan kommer att flyta mer och mer. Hade tänkt ringa och önska dig lycka till innan du for men kom på det på väg till arbetet tisdag morgon vid 5:45. Då jag pratade med din mamma den kvällen, så sa hon att du hade haft fullt upp bara dagarna innan du åkte, men att du säkert kände att vi tänkte på dig. Ha ett underbart och lärorikt år over there! Många kramar från Åsa, Mats, Jesper och Hampus

2009-08-15 @ 10:48:58
Postat av: Anonym

gud va roligt att du hittat folk att prata med redan :) vad heter geten förresten`? :)

2009-08-15 @ 11:40:54
Postat av: Anonym

kommtentaren VAR från mig Felicia K haha :)

2009-08-15 @ 11:44:57
Postat av: Anonym

Godmorgon

Haft en härlig regnig dag idag, varit på Väla och sånt kul. Inte tränat nej...

Låter gott det där Mac&Cheese - skicka receptet.

Lexie... hon har inga connections till Greys Anatomy L ???

Kul att hunden och geten vill prata svenska med Dig haha. Du kan nog lära dem ett o annat.

Ha en skön dag!!

Kramar från till och alla

/Peter

2009-08-15 @ 18:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0