Update

Hej. dalig uppdatering I know, men mitt internet fungerar fortfarande inte. Nar det borjar funka lovar jag att det kommer bilder och fler inlagg men as for now far ni klara er, for de har en apple dator och jag forstar inte hur sanna funkar, alls... 

Igar var jag i skolan och pratade med counselorn om vilka kurser jag ska ta och sa, och vad det verkar som sa blir det English, American Government, Maths, Photography, French & teacher's assistant. 
Efter det akte vi hem till gretchen, min "moster" som ar saaa gravid. Hennes do-date var 11e men barnet ar val inte redo an. Hon ar precis som jag kommer ihag henne, fast hoggravid... Hon ar sa stor, folk fragar henne varje dag om hon vantar tvillingar. Vi var i en affar sa traffade jag en typ 50+are med feteuringningen sa jag bara ehhhw, sen kom jag pa att det var ganska internationellt, typsikt mig.

Idag har vi vatt och kollat pa hus med tom&bette-lee. De vill ha ett hus har i Cali, nara sina barnbarn. Jag tycker det kanns fett onodigt med tanke pa att de redan har fyra hus, OCH att de ar ute och seglar minst ett halv ar varje ar, men det ar ju upp till dem... Vi var ocksa pa en farmers' market, dar de saljer narodlad frukt och gronsaker och allt ar nice, plommonen var GIGANTISKA, ska lagga upp bild sa ni far se. Har aven atit Pluots, vilket ar en blandning mellan plommon och aprikoser, riktigt nice faktiskt. De har flera sanna har farmers' markets varje vecka hela aret, med farsk frukt och riktigt goda gronsaker. I could get used to this.  

Kommentarer
Postat av: M o D

Hej



Såg att ni har bra väder... blandat här.

Låter bra med ämnena, photography... kul!!!



Kramar !!

/P

2009-08-14 @ 07:30:59
Postat av: Birgitta

Synd om dej att din dator ej fungerar!Roligt att du hör av dej i alla fall. Det första jag gör då jag vaknat , kollar om du skrivit något nytt.Ha de!!!!

2009-08-14 @ 09:04:06
Postat av: sabina "sagge" jansson

nu har du gett mig en fet bubbla på hur fet din "moster" är, haha. du måste lägga upp bild på henne och hennes antagligen feta bebis när den hittar ut :D

2009-08-14 @ 13:03:59
Postat av: bjär

hahahaha hade velat se din min när du kommer på att "eehw" var ganska internationellt. haha jag dör. förresten så var jag i skolan idag och hämtade mina kemiböcker så att jag kan plugga på mallorca, mindre kul!

2009-08-14 @ 13:06:34
Postat av: mormor

regnväder hela dagen!har inte gjort så mycket. Rex har varit hemma hos er. Var på friskis i em. SKÖNT

2009-08-15 @ 19:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0