Måndagar, I really don't like 'em

Idag är det måndag, fast by the time ni läser detta är det förmodligen redan Tisdag. Idag har inte varit en bra dag. Låg inne med feteförkylningen imorse när jag vaknade och kände bara VILL INTE, VILL INTE, VILL INTE meeen här i USA missar man huur mycket som helst om man inte går till skolan en dag och man måste ta igen allt så gick anyway. During 5th period när jag egentligen är Joey's TA gick jag till yearbook för att se hur det var, och jag har nu bestämt mig för att hoppa av franskan och byta till Yearbook. Yearbook är basically en kurs där man gör yearbooken, man fotar events och editar bilder i PS och gör layouten, kan nog bli riktigt kul. Gick till franskan och satt där en stund. Ms Rattet gick igenom adjekiv och vi fick också se världens lökigaste film om hur man böjer oregelbundna sådana. En kille på filmen sa en sak som jag tycker är värd att nämna för det var lite kul (bara lite dock)
   - If you see a handsome man, you can say un beau homme. If that he happens to be a she, you can say une belle femme

Anyway, blev inkallad till rektorn, efter 3 dagar bra jobbat Michelle! Nej men jag hade inte fyllt i a form about emergency contacts. (scared you mom, didn't I? ;) haha)

Nu på kvällen såg jag verkligen fram emot ett skypesamtal från bjär men när jag går in ser jag en kommentar som basically means that vi inte kunde prata ikväll, vilket sög, gjorde min dag ännu sämre (inte aaaalls för att du ska få dåligt samvete eller så nu bjär ;) ) men sen gick jag in på fejjan och då har kajsa skrivit att hon gjorde samma tabbe som mig, blev påkörd av en stillastående bil, WAY TO GO KAJSA! Då blev jag glad igen.

Nu ska jag göra min läxa........... och förresten, Grattis i efterskott Åsa!

Kommentarer
Postat av: mormor

duktig tjej! gick iväg till skolan trots att det tog emot.Du pressar dej väl inte om du är riktigt dålig?

Bamsekram från mormor

2009-08-25 @ 08:47:26
Postat av: bjär

sorry......... men har fixat skype nu, ska bara fixa en mikrofon också ;)

2009-08-25 @ 16:14:21
Postat av: Anonym

Hejj

Hoppas Du mår bättre - tjatigt med förkylning, hoppas det inte är någon ....influensa nufnuf ...

Kramar

2009-08-25 @ 18:18:04
Postat av: Mamma

Fy, så tradigt att bli förkyld, men det är ju rätt klassiskt att det blir så när skolan kommer igång. Det är duktigt av dig att kämpa på trots att du kände dig hängig. Hoppas att det blev bättre.

Yearbook låter roligt tycker jag :-)!

Rex blev opererad idag och allt verkar ha gått bra. Han är hos m o mf. Vi får besked på resultatet av operationen om ca 1 vecka.

Krya på dig. Love you bunches!!!

Mamma

2009-08-25 @ 20:18:30
Postat av: Åsa Hellgren

Tack för att du kom ihåg mig på min födelsedag! Det värmer, du har ju så mycket annat att tänka på over there. Hoppas att du blir kvitt förkylningen ganska snabbt, för det är jobbigt att gå och vara hängig en längre tid. Kul att jobba med yearbook - ett smart drag av dig, eftersom du då förmodligen kommer att känna till alla saker som händer på skolan på ett helt annat sätt än annars.

Kramar Åsa och övriga i familjen

2009-08-25 @ 22:38:37
Postat av: Madde

Hahahha, det e Kajsa och du xD

Hon messa med mig ;) Därför såg hon inte bilen ;) xD

2009-08-26 @ 17:31:35
Postat av: Kajsa

Kul att jag kunde göra dig glad XD

mina föräldrar blev nämligen inte så glada när jag kom hem med en skrothög till cykel ;p HAHA

2009-08-28 @ 20:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0