Bilder

Okej, jag tänkte lägga till bilderna där de belong men insåg att det blir lättare att lägga in alla bilder i ett inlägg so here
you go.




Okej, den ser inte så lång ut men det var den, typ 10-15 meter, NO KRYDD




Det var med theese lovely people som jag spenderade gårdagen




Sånt skulle aldrig hända i Sverige (förrutom en gång på storgatan, utanför kyrkogården.. nöjd Ingrid? ;D ) vi gör hellre maskarna glada än våra grannar




Rosie, one craaaaaaazy dog




Tyckte denna var lite rolig, hon ser likadan ut som skylten (almost)




Megatomaterna I was telling you about, den vita längst ner till vänster, så stora är våra tomater hemma




GIGANTISKA plommon, ungefär lika stora som en tennisboll, maybe bigger.




Den här bilden är tagen uppifrån på den feta rullstolen jag fick på flygplatsen. Det gula är min ryggsäck, det bruna är min väska och det mörkblåa är jag, hehe

Kommentarer
Postat av: sägs

hahaha bara stora grejer ;) gillar rullstolen mest! men va e de för liten kräfta som ligger bredvid hunden? haha

2009-08-17 @ 22:34:31
Postat av: Peter

Mycket bra bilder.... !!!

Love the one with the lady and the traficsign.

Kramar

2009-08-17 @ 22:50:15
Postat av: Anonym

sägs: kräftan är en leksak, som numera bara har en antenn :p



2009-08-17 @ 23:13:03
URL: http://mixhelle.blogg.se/
Postat av: caroline

den gula väskan är nog den snyggaste jag någonsin haft ;)

2009-08-24 @ 15:45:59
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: Ingrid T

Inget trams om Sverige nu va! Jag har faktiskt upplevt de där med äpplena på storgatan, utanför kyrkogården! Jag begär rättning! ;D Hoppas du har de bra i USA !:) /MonteIngrid

2009-08-31 @ 01:05:41
Postat av: Ingrid

hahaha, glömde bort kommentaren! NU är jag mycket nöjd! :D

2009-10-05 @ 09:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0