At&t VS. T-mobile

Idag har jag forsokt fixa en mobil men det ar saaa frustrerande. De saljer typ endast mobiler med abonnemang och alla abonnemang ar tva ar langa. Jag ska inte vara har i tva ar... Sitter just nu och kollar vad som blir bast for mig, lutar mot en prepaid phone, hos at&t som jag kan ta med till Sverige sen for den har sim-kort. puhh, pallar inte riktigt gora detta finns FOR manga alternativ. 
Hade en intressant konversation med en saljare pa at&t, kallar honom X

X: Sooo, what part from Sweden are you from?
M: Skane, in the south
X: Ohh, that's close to a big airport... which one is it....
M: ....Cophenhagen?
X: Yeah that's the one, Copenhagen, in Norway!
M: Copenhagen is in Denmark...
X: No, it's in Norway, I'm positive!
M: Ooh okay..............

Just nu sitter jag bara har och kollar runder, snart dags att ga och gora nagot annat, hoppas alla har det bra!

Kommentarer
Postat av: Felicia

fanns det ingen bb med kontantkort ¨:)?

kram

2009-08-16 @ 10:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0