Prom

Prom var i lördags, idag är det onsdag? Vad händer med tiden egentligen. Varje dag tänker jag, idag ska jag skriva på bloggen och lägga upp bilder. Blir sällan så, vilket ni förmodligen har märkt. Meeen eftersom prom är en ganska stor grej tänkte jag att jag iallafall får ta och skriva lite om den, och den stressade lördagen jag hade.

Lördagen började hemma. Hade ca 5 väskor packade inför MCALS och inför prom. Trodde att jag skulle behöva ta med mig alla då jag trodde att jag inte skulle komma hem imellan, meen fam stewart supportade mig på mitt swimmeet så jag fick skjuts både dit och hem, vilket var otroligt skönt. Kom hem runt klockan tre, skulle vara hos min vän för pre prom klockan fem vilket innebar att jag hade två timmar att duscha fixa hår smink, allt. Stressade och var klar efter ca en och en halvtimme. Amy kom och hämtade mig och jag hade tid att andas. Tog bilder hemma hos Lisa i Tiburon och sen kom partybussen och hämtade oss. Släppte av oss på Treasure Island där prom hölls. Treasure Island är en konstgjord ö (tror jag) mellan SF och the east bay. anyway. Folk var fina och där var musik, efterätt och en gästartist. Gästartisten sög och i slutet av deras framträdande (var typ 20 pers som var kvar och kollade) då sa de att de välkomnade modiga elever upp på scen. Upp på scenen gick en kille som heter adam och freestylade, bästa delen av hela framträdandet, men självklart kommer administrationen och förstör det. "Vi vet inte vad du kommer rappa om, det är inte planerat så du kanske säger något olämpligt" så sjuuuukt typiskt USA, so what om han hade sagt sex eller sprit i sin rapp? Låt oss ha en rolig kväll och sluta vara så stela! anyway. En annan kille sjöng också, jazz dock och det var planerat så det var ok, dedikerade en sång till sin flickvän, sjukt gulligt och han var grymt duktig!

Efter prom åkte vi genom SF i vår buss, dansade och hade roligt och sen åkte vi till Denny's och åt. Körde runder lite till och sen åkte vi hem till Audrey. Natten innehöll sång och bildtagande, sjukt nice och chill kväll.

Här är en bild på vår grupp




De jag umgås med i denna bilden är kaela, röd/gul klänning. Maggie till höger om kaela. Amy, bakom maggie, lisa bredvid Amy. Audrey bredvid Lisa. Kirby framför audrey. Natalie, bredvid kirby. Sami bredvid mig. Sara till höger om henne, Mariah till höger om sara (sorry om det var förvirrande)



Sami, Mariah och jag. Kolla skorna, ihhhhh :D




Natalie, Audrey och jag =)


Kommentarer
Postat av: Caroline

Kul att läsa :)

Hahaha vår limo är rätt liten vilket suger för alla får inte plats och det blev massa missförstånd men vi blev erbjudna en partybuss också :P haha!



Du är så fiiin! <3

2010-05-20 @ 19:58:18
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0