Ohh vilken underbar dag!

Dagen idag har varit absolut perfekt, förrutom att den inehöll ett väldigt ledsamt avsked. Förhoppningsvis blir det inte ett avsked föralltid, men vem vet, kanske är det det. Moving on.

Vaknade hos Tom och Bette lee, BL lagade frukost till mig mycket mycket gott. Bestämde mig för att ta idag off from school för att spendera T&B's sista dag här med dem. Vi gjorde inget speciellt men det var helt underbart, vi satt och prata om livet och hur deras liv har utvecklats och fortfarande utvecklas hela tiden. Omie visade bilder på henne och juliana som unga och guuud så vackra de var. Deras sminkning och hår var sjukt classy också vilket gör mig lite depp att jag inte lever i den tidsperioden. Men sen å andra sidan om jag hade levt då, hade jag inte kunnat skriva till er, ni hade inte haft någon aning alls om något av vad jag gör, for better or for worse...
Gretchen kom över med Ruby, vi lagade lunch och åt ute på ett av deras fem(!) deck, lovely. 

Klockan ett körde Tom mig till skolan för jag skulle kolla efter skor till balen. Har bestämt att jag ska gå nu, med mina vänner... Fynda en klänning för 25 dollar, var originally 300+... nice. Hittade ett par skor idag, tänker inte berätta hur de ser ut, eller klänningen. Ni får se bilder vid ett senare tillfälle... Balen är nästa vecka SAMMA dag som MCAL finals. Min tränare tror att jag kommer kapa 7 sek på mitt 200 fritt och 4 på mitt 100 rygg. NOOOOOOOOOOOOOG är allt jag har att säga, men men vi får väl se.

När vi var i SF berättade jag om mitt lilla misstag på the DMV (när jag sa att ajg var 193 istället för 164...) så sa jag jag är 1.64 meter. Då frågar min vän: do you measure how tall you are in kilometers? min reaktion: ahhahahahahahahahah... no. Do you measure it in miles? hon bara neeejvarför skullevi? visste iten riktigt avdjag skullesäga då...

Kommentarer
Postat av: mormor

Vilka härliga männinskor du möter och får "gömma" i ditt hjärta!! Förhoppningsvis träffas ni igen! I dag kan du hålla kontakten varm med mail.

2010-05-07 @ 12:59:38
Postat av: bjär

håller med föregående talare!



(inte för att jag någon gång varit iväg någonstans utan att kunna ha kontakt via mail. men det lät bra!)

2010-05-09 @ 09:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0