I brist pa annat

Hade inget att gora sa slangde ihop en liten header during computer graphics? Bilderna ar tagna till mitt selfportrait assignment i photo. Vad tycks? Sjalv ar jag ganska nojd.

Har varit en grymt bra dag. Borjade lite halvkasst, var sjukt sen och pa nagot satt var min mascara borta, och jag skulle inte komma hem innan prom, paniiiik. Berattade for kim om det, kvinnan som skjutsar mig varje morgon, och hon beklagade. Senare nar jag gick till club, dar hon ar advisor, da hade hon en present till mig. Da hade hon gatt och kopt en mascara till mig, guuuuud sa glad jag blev. Den kvinnan, hon har ett hjarta av guld!

Efter skolan, som btw var ett skamt for jag hade vikarier i 3 av mina klasser, var det dags att bege sig till TAM(alpais high) for den storsta och sista simtavlingen. MCALs, star for Marin CALifornia, vilket innebar att det ar alla simmare i marin county, vilket ar lite storre an skane skulle jag gissa? Sa en tavling, stor som sum sim reg eller nagot, var sjukt konstigt att vara pa en san igen. Jag simmade bra, kvalade till morgondagens final i bade mitt rygg och frisim. Innan mitt rygg hande det sjukaste. Kollade mot en tjej, och da vinkar hon, sa jag bara jaja kan val vara trevlig sa jag vinkade tillbaka. Sen jag bara ehh vem var det. Sen, efter att ha kollat pa henne typ 3 ganger till, klickade det for mig. Detta var tjejen Stephanie som jag traffade pa den svenska julmarknaden i san fransicso innan jul. Blev sjukt glad och vi snackade jattelange, tavlingen varade fran 3 till halv 10, lagom varmt och skont pa slutet!

Denna helgen komemr att bli sa sjukt stressig. Har som sagt MCAL finals imorgon, dar jag forhoppningsvis kommer att traffa stephanie igen, vilket jag tror, for hon simmade 100 rygg i samma heat som jag och var inte mycket langsammare, och jag kvalade sa jag... SEN efter MCALS som kommer vara klart vid typ 4, har jag PROM!!!! PROOOOM, BALEN, och jag har typ 2 timmar innan vi ska ata och sa att fixa ALLT, da menar jag har smink, naglar, klanning ALLT. Och inte nog med det, jag ska pa nagot satt ta mig fran Mill valley, till san rafael, och sen till tiburon... A MA GAAAAAAAAD, wish me luck.

Nu ska jag sova sa jag har tillrackligt med energi for att klara mig genom morgondagen! PIS M'a'n

Kommentarer
Postat av: mormor

snygga bilder!! Mammas ögon!! stressa lagom!! Have fun!

2010-05-15 @ 09:40:55
Postat av: Caroline

din header är niiice! Bilderna var jättefina och OMG, 2 timmar är ju heeelt sjukt! Hemma är man ledig hela dagen för att hinna fixa. Hoppas att du hade en galet bra kväll i alla fall, prom queen<3

2010-05-15 @ 12:25:41
URL: http://carolinewedelsback.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad mycket roligt som händer i ditt liv just nu! Hoppas att du hinner med att njut mitt i allt.

Håller med pappa om att headern och bilderna på dig är jätte fina/härliga.

Var rädd om dig! Längtar!!!



Puss o Kram Mamma

2010-05-15 @ 13:50:38
Postat av: bjär

jättefina bilder mich! lycka till på tävlingen och ha så kul på balen!



pussis

2010-05-15 @ 23:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0