Don't worry, be happy!

Gick till walgreens idag, apotek/allt annat affär. De säljer allt från godis till alkohol, sjukt konstigt med tanke på att det är ett apotek... anyway. Köpte en ny rengöringskräm och nu när jag kollar på den ser jag på baksidan att det står "Pores look visibly smaller". Ganska kul tycker jag..

På vägen hem från Walgreens går jag i min egen värld och lyssnar på musik och mina skor gjorde ont så jag gick barfota (orelevant men ändå). Då plötsligt kommer en cyklist upp till mig och börjar snacka. Typ introducera sig och sånt så jag bara jaja och var trevlig liksom.
- Soo, what are you studying?
- Mostly photography..
- Oh really, where? (vilken skola lixom)
- Oh you know, here in marin.
 Han fattade nog inte att jag fortfarande går på high school för han började ge mig komplimanger och frågade om han kunde take me out, så jag bara hmmmm about that... Han var tydligen fotograf själv och har vatt det länge, ända sen high school. Tyckte det var lite kul när han sa det, ever since high school. Precis som att vi hade det gemensamt, att vi fotat i flera år hahah. Efter han lämnat mig gick jag och fnittra för mig själv för jag är så himla rolig, haha. Ljög inte om något, men sa inte heller hela sanningen
....Om ni ville veta vad som hänt idag liksom (nu när jag skrivit detta ångrar jag det och vill inte publisera detta för det har ingen betydelse alls och är säkert inte ens kul att läsa, meeen det är kul för mig om typ 20 år...)

Annars har helgen varit bra, har inte gjort något vettigt förrutom chokladdoppade jordgubbar igår, det var nice! Åt fro yo och spelade biljard igårkväll, i fredags lagade jag först mat med tyskarna och sen åkte jag till SF, det var nice. Träffade en tjej i SF, hon kom fram till mig och bara are you from sweden? så jag bara jaaa omg, hur visste du? Visade sig att hon var från estland, cooolt, första estländaren jag träffat i mitt liv! Hon kom hit för inte alls längesen och pluggar i sf på USF, ett privat college här. Trevligt med öppna människor och vem vet vi kanske träffas igen...

Var alltid öppen och trevlig, livet blir så mycket enklare och roligare då och man träffar folk man aldrig annars hade träffat! =)


Kommentarer
Postat av: PappaP

"Var alltid öppen och trevlig, livet blir så mycket enklare och roligare då och man träffar folk man aldrig annars hade träffat! =) "



Jaaaaa, det är så rätt!!! Och även jag borde tänka på det lite mer och inte bara flyta vidare i livet!



Kramar

/PappaP

2010-03-29 @ 08:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0