Frustration

Sitter har och har inget att gora. Det ar inte helt sant men nastan. Klockan ar typ 3 och jag har suttit har sen halv tva? Ja en och en halv timme, utan att jag har klass. Varfor kan man fraga sig? Jo det ar namligen sa att jag har simtraning halv fyra som alltid och det hade varit lugnt om det bara vore sa bra men NEJ, idag ar det heeeelt gratt, det kommer regna och kl 4 kommer det aska och blixtra. Om detta hander kommmer vi inte kunna simma pga risk for electricution. Detta betyder att jag har suttit har i en och en halv timme i onodan. En och en halv timme som skulle kunna spenderas skypandes med mina fina vanner? eller sovandes? menmen, sant ar livet.
En tjej i min yearbook klass ville vara med pa mitt spread sa hon, efter jag hade lamnat in sidan, la in en bild pa sig sjalv. Alla andra bilder hade samma svarta bakgrund, och hennes blid hade en spygron. HUR FAN tankte hon dar? Och hon ar en av redigerarna. Sen efter det sager hon, senior siblings ar tva spread sa du far sprida ut dina bilder pa tva spread istallet for tre. Jag har redan gjort en del, hon har helt pajat min sida. fan va kul liksom...... nej inte dirrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Ar iiiinte pa speciellt bra humor just nu..

Det enda som kanske kommer bli bra idag ar mina bilder som jag gick for att fa framkallade. Eller ja mina negatives. Hoppas att de kommer ut som jag hoppas, har eventuellt nagra nice pics.. OCH kaaanske audrey kommer och sover hos mig ikvall for jag ar ensam och det ar lite laskigt. Hoppas hon kommer sa vi kan planera hawaii och lite sant.

'o'ver och ut, haha

UPDATE: Practice cancelled..............................................................

Kommentarer
Postat av: PappaP

Glad Du inte riskerades bli electricuted i vattnet ... :D

Kramar

/PappaP

2010-04-01 @ 05:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0