Achievment Lunch

Idag fick jag gratis lunch, varfor kanske ni fragar er da? Jo det ar namligen sa att alla som fick vg+, eller hogre, i snitt forra semestern far en gratis lunch, for deras akademiska framgangar. Lite ironiskt med tanke pa att jag hade tre akademiska klasser forra terminen. Vad som gor det annu varre ar att jag fick lunchen idag, den dag da jag inte har en ENDA akademisk klass. Onsdagar och torsdagar ar namligen block om jag inte berattat det. Block innebar att man har antingen udda eller jamna klasser, men man har varje klass i en och en halv timme... blir ganska langtrakigt ibland vill jag lova, eller ja det ar om man har typ matte. Idag hade jag computer graphics, photo och TA for photo. saaaa chill haha, jag alskar mitt schema.

During 6th holl jag pa med yearbook och skulle skriva vad Jason hette i efternamn men jag kunde inte komma pa det sa jag fraga min van, blonda van, Sami.
- What's Jason's last name?
- Jason who?
- ..................?

Nu ska jag snart ga och simma. Simmade inte igar, det var ingen bra dag. Min svanskota gjorde sjukt ont sa jag var tvungen att sta under hela min econ klass, 1.5 timme, KUL... Imorgon har vi vart forsta meet, ska simma 200 och 500 yards tror jag, usch jag vill inte. Vi moter MC, och det ar ett MCAL meet (Marin California) sa det ar ett viktigt meet. Redwood har vunnit MCALs 7 ar i rad, forhoppningsvis blir detta det 8onde!

Igar var det aven basketmatch, semifinal for NCS. Redwood vann MCALs och steget efter ar NCS (North Coast Section) De vann sa det blir final pa fredag och sen om de vinner den och vinner NORCAL, vilket ar hela norra Kalifornien, blir det state, och sen nationals. Inte for att det ar troligt att vi kommer ga sa langt, men ville bara forklara hur det gar till..

Kommentarer
Postat av: mormor

Grattis till gratislunchen!!!

2010-03-06 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0